Abecedaher.cz - Homepage
[Seznam her]     [Návody]   [Cheaty]   [Trainery]   [Češtiny]   [Wallpapery]   [Screenshoty]   [Obaly]   [Zákysník]       [Kupte si hru]

Vyhledávání
Abeceda návodů
0-9 A B C D E F G H Ch I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
[Vyhledat]
· Redakce
nastavit jako homepage
přidat k oblíbeným

· Novinky emailem
· Online hry
· Free Hry
· Bazar
· Autoři návodů
· Autoři češtin
· Výrobci her
· Distributoři her

· Soutěž
· Anketa
· Programy ke stažení
· Užitečné informace
· Co pořebujete sehnat?










Návod - The Elder Scrolls 4: Knights Of The Nine

Další informace o hře:   Zobrazení celkem: 10871
Zobrazení tento měsíc: 2545
The Elder Scrolls 4: Knights Of The Nine

Návod: 

Cheat: 

Trainer: 

Čeština: 

Wallpaper: 

Screenshot: 

Obal: 

Zákys: 

ANO  

NE  

NE  

ANO  
ANO  

ANO  

ANO  

Zobrazit  

Oficiální stránka hry:
www.elderscrolls.com

Výrobce: 
Bethesda Softworks

Distributor: 
2K Games
Koupit hru     Vyhledat na internetu
Popis hry:
První datadisk pro Oblivion, který nabízí nejenom obsah všech doposud vydaných oficiálních pluginů (Horse Armor, The Orrery, Wizard’s Tower, Vile Lair, Thieves Den, Mehrunes’ Razor, Spell Tomes), ale i obsah z PS3 verze. Kromě jiného je vám tak k dispozici i nová frakce "Knights of the Nine", s níž jsou spojeny nové úkoly pro postavy aristokratického původu. Jejich absolvování přitom odpoví na většinu otázek obestírajících ruiny Ayleid z původní hry. Dostanete také jedinečnou možnost jakožto člen Knights of the Nine vést své druhy do bitvy s čarodějnickým králem a jeho démonickým přisluhovačům, což si vyžádá průzkum řady nebezpečných dungeonů, v nichž lze kromě jiného nalézt nové zbraně i brnění.


Autor: Andrej Eperješi
Návod:

[Stáhnout RAR návod]      [Verze pro tisk]

The Elder Scrolls 4: Knights Of The Nine

1. Pilgrimage

Z klebiet sa môžete dozvedieť o útoku na kostol v Anvile. V Anvile sa už od ľudí môžete dozvedieť väčšie podrobnosti o tom, že bez toho, aby si niekto niečo všimol, bol kostol napadnutý a zničený a nasmerujú vás za prorokom, ktorý káže pred kostolom o zle, ktoré prichádza. No nemusíte sa vôbec obťažovať zháňaním informácií a stačí vám zájsť priamo do Anvilu za prorokom. Ten je v záhrade oproti kostolu, vedľa Benirusovho sídla (zrejme už vášho sídla).
Pohovorte si s ním a povie vám, že sa vrátil duch Umarila. Umaril Unfeathered bol pred stovkami rokov čarodej, kráľ Ayleidov, vyznávač daedry Namiry, ktorý vládol celému Cyrodiilu. Zotročovaní ľudia povstali pod vedením Alessie. Jej spolubojovníkom bol Pelinal Whitestrake, ktorý bol šampiónom bohov a podarilo sa mu poraziť Umarila. No nezabil ho, len vypudil za hranice tohto sveta a teraz sa zrejme snaží vrátiť. Časti Pelinalovej križiackej výbavy sa stali posvätnými relikviami a ak má byť nádej na odvrátenie hrozby, musí ich niekto získať, pretože bohovia smrteľníkov nejednajú priamo, ale prostredníctvom šampióna. Tým môžete byť vy. Spýta sa vás, či ste toho hodný. Máte na výber viacero odpovedí, medzi ktorými sú aj odozvy na vaše skutky (som hodný, som arcimág/ šampión Cyrodiilu/ Guldmajster gildy bojovníkov/ Hrdina Kvatchu/ Rytier), no prorok trpí komplexmi a keď sa pochválite svojimi skutkami, tak vám nepomôže. Preto zvoľte odpoveď „nie“ (nie, som služobník Sithisa/ nie som Sivá Líška/ nie nemám záujem o slávu), nie ste hodný a on vás preto nasmeruje.
Spýtajte sa ho, ako nájdete relikvie a povie vám, že najprv musíte vykonať púť aspoň k jednej svätyni každého z Deviatich božských. Tiež vám dá knihu, ktorá obsahuje mapu, kde je zakreslených deväť svätýň, každá zasvätená jednému bohovi. Celkovo ma každý z deviatich bohov v kraji viac než jednu svätyňu (po dohratí hlavného príbehu niektoré zničili brány Oblivionu) a vy môžete navštíviť ktorúkoľvek, nielen tie na mape. Ak ste už niektoré navštívili a nie ste si istý, ktoré, môžete zájsť do ktoréhokoľvek mestského kostola a modliť sa o požehnanie pri bočných, malých oltároch. Ak ste už navštívili a aktivovali svätyňu daného božstva v divočine, tak teraz v kostole dostanete požehnanie. Než sa vydáte na cestu, môžete skočiť sem, do anvilského kostola a prehľadať spodné podlažia. Po rozhovore s prorokom sa totiž (z neznámeho dôvodu) stanú predmety voľnými a môžete si tam pobrať čokoľvek budete chcieť a nebudú to kradnuté predmety. Nájdete tam aj pár nových kníh.
Potom sa vydajte na púť, navštívte svätyňu každého z Deviatich. Na cestách vás okrem bežných živočíchov nečaká nič mimoriadne. Keď aktivujete poslednú svätyňu, budete mať víziu, v ktorej vás navštívi samotný Pelinal Whitestrake a požehná vašu výpravu za relikviami. Čas vymazal z jeho pamäte ich polohu, no aby vás naviedol, udá vám aspoň miesto, kde leží svätyňa na mieste jeho skonu.


2. The Shrine of the Crusader

Pelinal Whitestrake vám vo vízii prezradil miesto jeho svätyne. Je za ayleidskou zrúcaninou Vanua. Tá sa nachádza pod vodou v jazere Rumare, obklopujúce cisárske mesto. Vstup je južne pod hlavným mestom, neďaleko veľkého mostu. Skočte do vody a pod hladinou nájdite zrúcaniny, kde je vstup do oblasti Vanua. V nej pokračujte až do slepej chodby. Tam na ľavej strane je spínač, ktorým otvoríte tajné dvere. Pokračujte ďalej až do svätyne. V nej si opäť naľavo v slepej chodbe všimnite otvor v stene, kam vyskočte a pokračujte. Dôjdete až do haly, kde je na zemi mŕtvola a pri nej meč a Štít Rytierov Deviatich (Knights of the Nine Shield). Mŕtvola je Sir Amiel. Prezrite si jeho telo a prečítajte si jeho denník. Zistíte, že patril k rytierom deviatich, ktorí pátrali práve po Pelinalovej svätyni. Z jeho denníka vyčítate miesto ich starej základne, čo vám naštartuje tretiu úlohu „Priory of the Nine“. Taktiež si vezmite od neho kľúč a jeho prsteň (Sir Amiel´s Ring). Kľúč vám otvára obe susedné brány. Jedna vedie k východu a druhá do katakomb. Na terase nad vami je na oltári jedna relikvia. Ak máte vysokú schopnosť akrobacie, môžete tam vyskočiť, ak nie, tak prejdite do katakomb a nimi na koniec – cesta vás dovedie na túto terasu v svätyni. Tam nájdete Križiakovu Helmu (Helm of the Crusader). Zoskočte dole a druhou cestou prejdite.


3. Priory of the Nine

Opátstvo Deviatich je juhozápadne od Skingradu, neďaleko južnej hranice krajiny. Zájdite tam a objavíte budovu opátstva a kostol, v ktorom je oltár, pri ktorom sa môžete modliť a získať požehnanie. Vstúpte do budovy a naľavo od dverí si všimnite na zemi symbol Rádu Deviatich. Ak máte so sebou prsteň Sira Amiela, ktorý ste našli pri jeho tele v Svätyni Križiaka, tak aktivujte tento symbol a vytvoria sa vám schody vedúce do podzemia. Zbehnite nimi dole a prejdite dverami do podzemia. Tu môžete nájsť v truhlici brnenie Rytierov Deviatich (Knights of the Nine Cuirass). V podzemnej časti prejdite do veľkej sály, kde sa vám objavia duchovia deviatich rytierov tohto rádu. Ich vodcom je Sir Amiel. Vyzvú vás na čestný zápas, ktorý však nie je veľmi čestný, keďže oni trénovali tristo rokov a teraz sa na vás budú po jednom vrhať bez možnosti odpočinku. Musíte teda bojovať s každým jedným z nich. Vždy keď porazíte jedného, máte chvíľočku čas, aby ste sa vyliečili, použili kúzla, či opravili predmety, pretože o chvíľu nastúpi ďalší. Takto bojujte a porazte všetkých deviatich. Keď porazíte posledného, ktorým je Sir Amiel, tak vás uznajú za víťaza a v zadnej časti haly odstránia silové pole, za ktorým sa nachádza druhá relikvia, Kyris Križiaka (Cuirass of the Crusader). Podstavec, na ktorom bol kyris zavesený, môžete využiť aj neskôr. Môžete naň umiestniť časti brnenia a podstavec ich sám opraví, aj ich dobije.
Teraz máte možnosť pohovoriť si s jednotlivými duchmi a dozvedieť sa od nich, kde by ste mohli nájsť ďalšie relikvie.

Sir Henrik vám povie o tom, ako získať Štít Križiaka v pevnosti Bulwark a dostanete tak quest „Wisdom of the Ages“.
Sir Juncan vám povie o topánkach križiaka, ktoré môžete získať vo veľkom lese západne od cisárskeho mesta, čím získate quest „Nature´s Fury“.
Sir Ralvas vám povie o palcáte Zenithara, ktorý môžete získať v Leyawiine a dostanete tak quest „The Path of the Righteous“.
Sir Casimir vám povie ako získať rukavice križiaka, ktoré sú v Chorrole a dostanete tak quest „Stendarr´s Mercy“.
Keď splníte štyri questy štyroch duchov a získate tak štyri ďalšie relikvie a tiež aj šesť spoločníkov, ktorí vás budú nasledovať, tak ste splnili a ukončili tento quest.


3.1. Wisdom of the Ages

V hlavnom sídle Rytierov Deviatich vám duch Sira Henrika povedal, že štít križiaka môžete nájsť v pevnosti Bulwark. Fort Bulwark je v juhovýchodnej časti ríše, pri hranici s Black Marshom, v oblasti Blackwood. Zájdite tam a vstúpte do pevnosti. Zistíte, že sú v nej vyvolávači, ktorí tiež hľadajú štít. V pevnosti choďte po vstupe do chodby naľavo a napravo prejdite drevenými dverami. Dostanete sa do centrálnej haly, kde vám dva prechody blokujú mreže. Prejdite halou na druhú stranu a pokračujte chodbou na sever až k ďalším nepriateľom v miestnosti s pákou. Na stole majú list, v ktorom môžete nájsť nejaké vodítko. Otočte pákou a neďaleké mreže sa vám otvoria. Prejdite za nimi na koniec chodby a dostanete sa do miestnosti nad centrálnou miestnosťou. Pri zábradlí je páka, ktorou otočte a otvoríte jedny mreže z centrálnej haly a spustíte mosty. Vráťte sa do centrálnej haly a prejdite týmto novootvoreným prechodom. Za mostmi vstúpite do chodby, kde sú na zemi pred vami tlačidlá. Všimnite si sviečky po stranách, tak, ako vám písali v liste. Vždy stúpte na tlačidlo podľa počtu sviečok a počítate od tej strany, na ktorej sú sviečky. Takže najprv prejdete ľavým tlačidlom, prostredným, pravým a znova ľavým. Na konci prejdite dverami ďalej.
V novej oblasti napravo otvorte pákou mreže a za nimi zachránite Sira Thedreta, ktorý vám z vďaky dá radu. Pokračujte ďalej. V jednej miestnosti s nepriateľmi môžete nájsť ďalší list, no len sa dozviete, že sa za týždeň chystali Thedreta popraviť. Pokračujte k mostom, ktoré si pákami pri nich spustite. Cestou po mostoch vás zastihne dážď šípok. Všimnite si, že pršia v istej postupnosti, takže vám stačí nasledovať vlnu a bezpečne mosty prejdete. Na konci sa dostanete do haly so štyrmi sochami, nad ktorými sa na podstavci týči ešte jedna. Tá hľadí do stredu medzi tie štyri. Každá z tých sôch má na podstavci páku, ktorou sochu otáčate. Máte čas, sochy sa nevracajú do pôvodnej polohy, tak ich všetky nasmerujte tak, aby sa pozerali do stredu medzi seba. Tam je podstavec, na ktorý sa postavte, keď všetky sochy pozerajú naň, respektíve na vás, keď tam stojíte. Vtedy sa otvoria dvere ďalej, ktorými pokračujte.
V novej oblasti postupujte do haly, kde je na podstavci v strede truhlica a spínač na podlahe. Halu lemuje osem sôch otočených čelom k stene a pri každej je truhlica. Keď sa postavíte na spínač, tak sa vždy pred jednou sochou objaví predmet, ktorý symbolizuje, aký predmete treba do truhlice vložiť. V truhlici pri spínači sa objaví jeden z ôsmich predmetov. Predmet v truhlici a predmet vznášajúci sa pred sochou sú rôzne, takže si musíte pamätať predošlé symboly. Keď vložíte predmet do nesprávnej truhlice a postavíte sa na spínač, tak predmet zmizne (aby sa vám neskôr opäť objavil v centrálnej truhlici) a v truhlici na vás čaká nový. Takže systém je jasný, musíte uložiť predmety do správnych truhlíc. Chrbtom k dverám a čelom k centrálnej truhle vložte do truhlíc naľavo predmety v poradí Rodgar´s Book, Rodgar´s Hammer, Rodgar´s Gem a Rodgar´s Skull. Z rovnakej pozície vkladajte predmety do truhlíc napravo v poradí Rodgar´s Sword, Rodgar´s Goblet, Rodgar´s Helm a Rodgar´s Stone. Keď vložíte všetky predmety správne, otvoria sa vám dvere nad plošinou. Tie vás dovedú k miestu, kde na vás čaká Štít Križiaka (Shield of the Crusader). Vezmite si ho a otvoria sa vám dvere po bokoch, ktoré vás dovedú do prvej časti pevnosti, kde si pákou otvorte mreže pri vás a cez centrálnu miestnosť sa vráťte na začiatok a späť do sídla rytierov.
Po návrate bude v sídle Sir Thedret, ktorého ste zachránili. Pridá sa k vám ako rytier deviatich. Taktiež so sebou priviedol kováča menom Sergius Turrianus, svojho priateľa, ktorý bude tiež slúžiť pre rytierov Deviatich a bude vám poskytovať opravu na predmety.


3.2. Nature´s Fury

V hlavnom sídle Rytierov Deviatich vám duch Sira Juncana povedal, že topánky križiaka môžete nájsť v svätyni Kynareth, ktorá je na okraji veľkého lesa západne od hlavného mesta, za cestou neďaleko pobrežia jazera Rumare. Zájdite tam a v lese nájdite svätyňu. Je pri nej pár Kynarethiných uctievačov. Ich vodkyňa je Avita Vesnia. Pohovorte si s ňou a spýtajte sa na topánky. Povie vám, že ak o ne máte záujem, musíte prejsť Kynarethinou skúškou v Súdnom háji (Grove of Trials). Nevie, čo je podstatou skúšky, akurát vám ako radu pripomenie Kynarethino učenie: „Maj bázeň a rešpekt pred prírodou a všetkými jej stvoreniami“. Zájdite na západ, neďaleko od svätyne a a tam pri skalách čakajte (dostanete správu, že ste na mieste). Objaví sa veľký medveď symbolizujúci Lesného strážcu. Napadne vás, no zaútočí len párkrát. Vy neútočte, respektíve mu ani nevracajte rany, len stojte, prípadne sa blokujte. Po pár útokoch prestane a odíde. Tým ste splnili skúšku Kynareth a preukázali ste (šialený) rešpekt prírode. Odsunie sa jedna skala a odhalí dvere. Vstúpte nimi do podzemnej jaskyne. Tam sú na oltári topánky (Boots of the Crusader) a po bokoch stoja dve sprigganky. Neútočia, tak neútočte ani vy (ak zabijete Sprigganku, alebo medveďa, stúpne vám zlá povesť /infamy/ a to vyššia infamy vám znemožní používať predmety križiaka). Vráťte sa von a naspäť do sídla rytierov. Tam už čaká Avita Vesnia, ktorá sa tiež pridala k vami obnovenému rádu rytierov deviatich.


3.3. The Path of the Righteous

V hlavnom sídle Rytierov Deviatich vám duch Sira Ralvasa povedal, že palcát Zenithara môžete nájsť kostole v Leyawiine. Zájdite tam teda a vstúpte do kostola. Tam vás osloví Carodus Oholin, ktorý sa tiež pokúšal získať palcát, no neuspel, tak tu aspoň zostal, aby ho ochraňoval (relikvie môže získať len križiak, ako vodca rytierov deviatich). Zbehnite dole schodmi a vstúpte do podzemnej časti s kryptami. Tam choďte k stene oproti schodom a pri nej sa pomodlite pri hrobke svätého Kaladasa (ktorý založil svätyňu v Leyawiine). Objavíte sa v neznámej oblasti, kde ste na pevnej pôde, ktorú obklopuje prázdnota. Neďaleko vás je ostrovček, na ktorom je palcát. Ak sa k nemu pokúsite akokoľvek dostať, vždy spadnete do priepasti a objavíte sa naspäť v kostole v Leyawiine. Môžete to opakovať koľkokrát chcete. Dostanete radu, aby ste použili inú relikviu. No aj Ralvas, aj Carodus vám povedali, že Zenithar je spriaznený s Kynareth, keďže výrobcovia spracovávajú dary prírody a tak musia byť v súlade. Preto je jasné, že potrebujete to, čo ste získali pri teste Kynareth. Obujte si križiacke topánky, ktoré ste získali v queste „Nature´s Fury“ a s nimi dokážete prejsť na ostrovček. Vezmite si palcát (Mace of Zenithar) a objavíte sa opäť v podzemí kostola. Vybehnite hore do hlavnej haly a uvidíte, že ľudí v kostole napadli Auroranci, ktorí zrejme stáli aj za zničením kostola Dibelli v Anvile. Pomôžete ostatným a pobite týchto nepriateľov. Po boji vám Carodus Oholin poďakuje a spýta sa, či ho prijmete, ako ďalšieho svojho rytiera. Ak súhlasíte, tak vás bude potom čakať vo vašom sídle, keď sa doň vrátite. Po návrate nájdete v sídle aj dvoch nordských bratov zo skyrimu, ktorí vás taktiež požiadajú, aby sa mohli pridať k vášmu rytierskemu rádu. Rozhodnite teda, či sa Geimund a Gukimir stanú rytiermi.


3.4. Stenarr´s Mercy

V hlavnom sídle Rytierov Deviatich vám duch Sira Casimira povedal, že rukavice križiaka môžete nájsť v Chorrole. Povedal vám, že po vojne prepadol pýche a už nenazeral na slabých tak ako predtým. Raz v hneve udrel žobráka, no silnejšie ako chcel a zabil ho. Rukavice mu skĺzli sami z rúk a padli na zem. Boli tak ťažké, že ich nikdy nik nedokázal zdvihnúť a on za svoj čin bol prekliaty a s ním aj celý jeho rod. Zájdite teda do Chorrolu a v kostole nájdite kňaza menom Areldur. Pohovorte si s ním a povie vám o Kallenovi, potomkovi Sira Casimira, ktorý stále nesie prekliatie svojho predka. Potom zájdite do komnát pod kostolom a pohovorte si s Kallenom. Povie vám, že Areldur mu poskytol útočisko, no zdá sa mu, že pred ním niečo tají. Vráťte sa za Areldurom a spýtajte sa ho na to. Prizná sa vám, že vie, ako sňať prekliate z Kallena. Niekto musí pri oltári požiadať Stendarra, aby preniesol kliatbu na neho. No on je slabý a nedokáže prijať kliatbu a preto sa umára výčitkami. Zájdite k hlavnému oltáru a aktivujte ho a prijmite kliatbu na seba. Získate kúzlo Lay Hands. Zájdite dole za Kallenom a použite na neho toto kúzlo. Tým z neho snímete kliatbu a prenesie sa na vás (poškodzuje vašu výdrž). Vráťte sa do hlavnej haly kostola a v rohu pri sviečkach sú na zemi rukavice križiaka (Gauntlets of the Crusader). Teraz si ich už môžete vziať. Vráťte sa do svojho sídla, kde vás čaká Lathon.
Neskôr sa vo vašom sídle rytierov zastaví Areldur a vy ho budete môcť prijať ako ďalšieho člena vášho rádu rytierov Deviatich.


4. The Faithful Squire

Keď sa vrátite po splnení predošlých úloh do sídla rytierov, čaká vás tam Lathon, služobník sira Roderica. Povie vám, že sir Roderic tiež absolvoval očistenie pri svätyniach všetkých Deviatich, tak ako vy a rovnako sa vydal pátrať po relikviách. Našiel dve z nich, no pri druhej bol aj duch Sira Bericha Vlindrela (bývalého rytiera Deviatich, ktorý ich opustil a obrátil sa k zlu), ktorý Roderica zabil. Lathon vám prišiel oznámiť túto správu a tiež požiada, aby ste ho prijali za rytiera, nech tak môže konať dobro na počesť sira Bericha. Prijmite ho a dá vám stehenné brnenie križiaka, ktoré našiel sir Roderick (Greaves of the Crusader). Vydajte sa teda nájsť ducha Sira Bericha, ktorý má križiakov meč. Zájdite do oblasti Underpall Cave. Môžete so sebou vziať Sira Lathona (a nechápem prečo nikoho iného. Za prvé som ich veliteľ a za druhé sú hádam oddaní spoločnej veci, tak čo sa ulievajú). Po príchode je tento quest splnený a hneď vám začne ďalší.


5. The Sword of the Crusader

Po príchode do oblasti Underpall Cave získate tento quest. Vstúpte do jaskyne a v nej objavíte podzemnú pevnosť. Vstúpte do nej. Môžete ju celú preskúmať, no cesta vedie chodbou na juh. Na jej konci prejdite do ďalšej oblasti, v ktorej sa po chvíli cesta rozdvojuje. Obe cesty vedú na rovnaké miesto, no zvoľte si ľavú cestu a tam nájdete mŕtve telo sira Rodericka. Pokračujte do veľkej jaskyne, kde je duch sira Bericha. Bojujte s ním a zabite ho. Vezmite si meč, ktorý používal. Je to križiakov meč, no je poškvrnený zlom, takže ho treba očistiť, najlepšie v kostole Arkaya v Cheydinhale. Zájdite teda do Cheydinhalu a vstúpte do kostola. Ten je opäť pod útokom Auroranov. Pomôžte ľuďom vnútri a pozabíjajte ich. Po boji aktivujte hlavný oltár v kostole a meč vám bude vymenený za nepoškvrnený, čistý meč križiaka (Sword of the Crusader). Taktiež, ak ste sa predtým dotkli meča (skúsili ste ho použiť), padla na vás Berichova kliatba, no po požehnaní v kostole bude zbavený kliatby nielen meč, ale aj vy. Vráťte sa do svojho sídla a v podzemí uvidíte, že oslobodený duch sira Bericha sa pridal k ostatným rytierom.


6. The Blessing of Talos

Po návrate vás osloví sir Thedret a povie vám, že dorazil prorok a čaká vás v svätyni. Vstúpte tam a na laviciach už sedia všetci ostatní rytieri, ktorí sa k vám pridali. Taktiež dorazil nový, lesný elf Brellin, ktorý chce nasledovať Auri-Ela, teda elfskú verziu Akatosha. Môžete ho prijať. Potom oslovte proroka. Povie vám, že osem relikvií križiaka bolo vytvorených vďaka ôsmim bohom, ktorí boli v dobách Pelinala. Neskôr sa k nim však pridal deviaty, Talos (Tiber Septim) a tak, aby boli relikvie križiaka opäť zhodné s bohmi, čaká vás posledná a tou je požehnanie Talosa. To vám umožní prenasledovať ducha Umarila, keď zničíte jeho fyzické telo. A keď zničíte aj jeho ducha, nedôjde tak už viac k jeho znovuzrodeniu, ako teraz. Dostanete požehnanie a tento informačný quest je splnený.


7. Umaril the Unfeathered

Vydajte sa do oblasti Garlas Malatar. Je to na pobreží a pri vstupe na ostrovček s ayleidskou pevnosťou vás čakajú vaši rytieri. Môžete im prikázať, aby zaútočili, alebo sa vydať na ostrovček sami, no po vstupe do pevnosti sa k vám aj tak pridajú. Dávajte si na nich pozor, pretože sú smrteľní. Ak niektorí zomrú, budú neskôr nahradení bezmennými rytiermi, takže ak máte radšej známych s menami, pomáhajte im. Po vstupe postupujte bojujúc s auroranmi. Na pár miestach musíte použiť dobre viditeľné spínače, aby ste sa dostali ďalej. Postupujte až do poslednej haly, kde cestu blokuje magická bariéra. Na plošine nad vami je čierny orb. Okolo sa budú stále zjavovať nepriatelia, takže sa ponáhľajte, vybehnite hore schodmi a bežte k orbu (cestou bude tlačidlo, ktorým vysuniete schody k orbu priamo z haly) a zničte ho. Jeho zničením presuniete magickú bariéru na miesto, odkiaľ ste prišli, takže sa nemôžete vrátiť, ale môžete konečne pokračovať. Cestou k orbu sa nemusíte ani zdržovať bojom, stačí k nemu dobehnúť, pretože po jeho zničení sa zmrazí čas a vaši rytieri vás už síce nesprevádzajú, ale ani sa už o nich nemusíte starať.
Pokračujte ďalej až narazíte na samotného Umarila. Bojujte s ním a zabite ho. Po boji si vezmite jeho meč a potom zakúzlite kúzlo Blessing of Talos. Prenesiete sa do oblakov nad hlavným mestom a tam vás čaká duchovná forma Umarila. Opäť s ním bojujte a porazte ho, čím ho teraz zničíte nadobro. Začnete padať dole a cestou môžete ešte zachytiť jeho meč (je rovnaký ako ten predtým, takže jeden môžete kľudne predať). Po chvíli sa objavíte opäť v hale s duchmi rytierov, ktorí sa s vami rozlúčia, poďakujú za dokončenie ich úlohy, porazenie Umarila a obnovenie ich Rádu.
Ešte vám povedia, že za odmenu vám každý z nich poskytne, pokiaľ budete chcieť, požehnanie jedného z deviatich bohov. Stačí, ak aktivujte hrobku jedného z rytierov a získate požehnanie. Požehnanie môžete mať len jedno aktívne, no môžete ich striedať ľubovoľne.

Sir Amiel vám zabezpečí požehnanie Akatosha (+ Strenght).
Sir Caius vám zabezpečí požehnanie Stendarra (+ Personality).
Sir Casimir vám zabezpečí požehnanie Mary (+ Endurance).
Sir Gregory vám zabezpečí požehnanie Dibelli (+ Personality).
Sir Henrik vám zabezpečí požehnanie Julianosa (+ Intelligence).
Sir Juncan vám zabezpečí požehnanie Kynareth (+ Speed).
Sir Ralvas vám zabezpečí požehnanie Zenithara (+ Luck).
Sir Torolf vám zabezpečí požehnanie Arkaya (+ Willpower).

Keď prejdete vedľa, tak zistíte od Thedreta, že našli vaše mŕtve telo a preniesli ho sem. Mysleli si, že ste zlyhali ako Pelinal, takže môžete potvrdiť, že ste uspeli a Umarila zničili. Nasledujte Thedreta na nádvorie, kde už čakajú vaši rytieri. Po Thedretovom príhovore vás budú oslavovať. Ak chcete, môžete si vybrať jedného z rytierov za spoločníka (ako u mágov, alebo pri Temnom Bratstve, keď ste najvyšší šéf), no vždy len jedného. Môžete užívať celé sídlo rádu Deviatich a užívať si križiacku výbavu (pokiaľ nezískate zlú reputáciu). Ak sa vrátite do kostola v Anvile, zistíte, že je už znovu opravený a funguje, ako má.
Tým ste ukončili tento zaujímavý plugin (hoci je niekedy označovaný za datadisk, je to len také datadiskové embryo). Stali ste sa križiakom, vodcom rádu Deviatich a získali ste aj vlastných nasledovníkov.
[Verze pro tisk]   [Zpět]
Vyhledávání v návodech
[Zobrazit všechny návody]       Obsahuje výraz: