Abecedaher.cz - Homepage
[Seznam her]     [Návody]   [Cheaty]   [Trainery]   [Češtiny]   [Wallpapery]   [Screenshoty]   [Obaly]   [Zákysník]       [Kupte si hru]

Vyhledávání
Abeceda návodů
0-9 A B C D E F G H Ch I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
[Vyhledat]
· Redakce
nastavit jako homepage
přidat k oblíbeným

· Novinky emailem
· Online hry
· Free Hry
· Bazar
· Autoři návodů
· Autoři češtin
· Výrobci her
· Distributoři her

· Soutěž
· Anketa
· Programy ke stažení
· Užitečné informace
· Co pořebujete sehnat?










Návod - Dawn Of Magic

Další informace o hře:   Zobrazení celkem: 19102
Zobrazení tento měsíc: 2246
Dawn Of Magic

Návod: 

Cheat: 

Trainer: 

Čeština: 

Wallpaper: 

Screenshot: 

Obal: 

Zákys: 

ANO  

NE  

ANO  

NE  
ANO  

ANO  

ANO  

Zobrazit  

Oficiální stránka hry:
dom.deepsilver.com

Výrobce: 
SkyFallen Entertainment

Distributor: 
Deep Silver
Koupit hru     Vyhledat na internetu
Popis hry:
Příběh RPG hry Dawn of Magic vypráví o Modovi vyhnaném ze světa Absolutna a jeho touze po pomstě. Hra je pojata z perspektivy třetí osoby a nabízí jak singleplayer, tak multiplayer. Titul je rozvinut do tří příběhových linií podle toho, jakou orientaci své postavičky zvolíte. Na výběr budete mít ze čtyř hlavních hrdinů a vydáte se do světa, kde na vás bude čekat přes 150 dalších unikátních postaviček. *Arduška*


Autor: Juraj ÄŚiÄŤatko III
Návod:

[Stáhnout RAR návod]      [Verze pro tisk]
XXX - Abeceda her - vše co potřebujete pro hry

Dawn Of Magic

Toto nie je návod, ako prejsť hru. Toto je preklad sprievodcu z oficiálneho webu hry dawnofmagic.com

Schopnosti postavy

Schopnosti dávajú hráčom výhody v používaní mágie a v boji. Hráči môžu skúsiť viacej variácii hrania distribuovaním schopnostných bodov charakteru. Schopnosti sú rozdelené do dvoch kategórii – pasívne a aktívne. Aktívne môžu byť zoslané alebo použité. Pasívne fungujú po celý čas.

Teleportovanie

Táto schopnosť presúva charakter na určité miesta. Vzdialenosť teleportovania a jeho schopnosti rastú spolu s levelom, a zároveň klesá aj dĺžka jeho zoslania. Používanie tejto schopnosti lieči váš charakter.

Očarovávanie

Táto schopnosť vám dovoľuje pracovať s runami, ktoré prepožičiavajú magické atribúty. Runy môžu byť vkladané iba ak má charakter schopnosť očarovávania. Čím máte túto schopnosť lepšie vytrénovanú, tým mocnejšie runy môžete používať. Runy môžete takisto s predmetu odobrať, ale potom sa zničia. Trvácnosť predmetu nebude obnovená.

Kováčstvo

Táto schopnosť vám dovolí modifikovať vlastnosti predmetu. Môže sa používať iba v kováčskom rozhraní. Zmenením materiálu predmetu sa zmenia jeho vlastnosti. Každý materiál vyžaduje určitý level tejto schopnosti.

Obchodovanie

Táto schopnosť vám umožní vyvolať obchodného džina, ktorý môže byť hocikedy vyvolaný. Nemusíte cestovať ku obchodníkovi, ale môžete predať všetok svoj úlovok instantne. U džina môžete takisto nakupovať elixíry, zvitky a mnoho ďalších predmetov. Vkladanie bodov do obchodovania taktiež zvyšuje kúpnu a predajnú cenu u obchodníkov.

Opravárenská schopnosť

Zbrane a zbroj sa opotrebuje v priebehu hrania. Tieto predmety môžete dať opraviť kováčovi alebo sa ich pokúsite opraviť sami. Zručnosť v opravovaní sa zvyšuje s každým bodom utrateným na túto schopnosť. Avšak, ak sa rozhodnete opraviť si vec po svojom, jej trvácnosť klesá. No čím vyššia zručnosť, tým nižšia strata.

Tetovania

Tetovania vám pridávajú určité bonusy alebo upravujú atribúty. Pre získanie tetovania stačí zájsť sa špecializovaným NPC v meste a nechať si ho urobiť za peniaze. Na začiatku hry sú už nejaké tetovania dostupné, avšak, niektoré sa sprístupnia až po splnení určitých požiadaviek. Počet tetovaní je obmedzený na 8 kusov. Pozor, tetovania sa už nedajú odstrániť.

Premena

Záležiac na tom, aké kúzla používate, sa bude vzhľad vášho charakteru meniť. Toto prinesie charakteru nové schopnosti a upraví tie staré. Napríklad: Ak používate hlavne Vzdušnú mágiu, hlava vášho charakteru sa zmení na špeciálnu. Hráč sa stane viacej odolný vočí Vzdušnej mágii. Tento výzor má vplyv, kým sa tvar časti tela opäť nezmení. V tom prípade sa staré výhody vymažú a nahradia novými.

Zručnosť so zbraňami

Táto schopnosť zväčšuje šancu na dvojitý zásah, šancu na odhodenia dozadu pri používaní schopnosti Bash a takisto aj diaľku odhodenia.

Bash

Umožní charakteru zaútočiť s päsťami alebo studenou oceľou(dokonca aj so štítom). Spolu so zvyšovaním levelu sa zväčšuje aj zranenie a úderný pomer.

Zručnosť so zbrojami

Spolu so zvyšovaním tejto schopnosti sa znižuje zranenie schytávané pri fyzických útokoch. Zvyšuje sa takisto aj šanca zablokovať úder.

Školy mágie

Oheň

Škola ohňa uvedie čarodejníka do vedenia pekelných plameňov, ktoré môže vyvolať v rôznych podobách. Ohnivý mág je jeden z najnebezpečnejších mágov, s ktorým sa môžete stretnúť, lebo za sebou nenecháva nič, len spálenú zem. Ohnivé gule explodujú z dlaní jeho rúk a mávnutím zápästia dokáže premeniť mŕtvolu na najnebezpečnejšiu trieštivú bombu pre všetkých nepriateľov, ktorí sú blízko nej.

Majstrovstvo ohňa

Toto kúzlo pasívne zvyšuje imunitu a odolnosť voči ohňu. Ako sekundárny efekt to pridáva ohnivé zranenie všetkým kúzlam a znižuje trvanie Zamrznutia.

Ohnivá guľa

Ohnivá guľa je vrhnutá na nepriateľa. Vytvorí Explóziu pri zasiahnutí cieľa. Vedomosť Explózie je doporučená.

Explózia

Toto kúzlo je používané ako podpora ostatných ohnivých kúzel. Spôsobuje zranenie ohňom v určitej vzdialenosti. Po zasiahnutí nepriateľa spôsobí kúzlo Zhor. Vedomosť kúzla Zhor je doporučená.

Zhor

Toto kúzlo je používané ako podpora ostatných ohnivých kúzel. V určitej vzdialenosti uvrhne nepriateľov do plameňa. Používa sa aj na podpálenie povrchových zložiek.

Ohnivý štít

Niekoľko ohnivých gúľ obkolesí mága a exploduje pri kontakte s nepriateľom. Ich zranenie závisí od úrovne Ohnivej gule. Ako doplnok, toto kúzlo zvyšuje odolnosť vo či ohňu. Vedomosť kúzla Ohnivá guľa je nutná.

Horiaci muž

Toto kúzlo nechá vybuchnúť vybranú mŕtvolu. Primárna explózia vytvorí Ohnivé gule strieľajúce do rôznych smerov. Ich zranenie závisí od úrovne Ohnivej gule. Vedomosť kúzla Ohnivá guľa je nutná.

Pyromaniak

Lúč ohňa vrhnutý na nepriateľa spôsobí zranenie ohňom. Takisto môže podpáliť nepriateľa pomocou kúzla Zhor. Vedomosť kúzla Zhor je doporučená.

Očarovanie ohňom

Zapálením zbrane jej dočasne pridáte zranenie ohňom k jej základnému zraneniu. Keď je toto kúzlo aktívne, zranenie chladom je nulované

Vzduch

S vetrami smrti a rozkladu v jeho moci, môže mág vyvolať sily vzduchu, aby rozprášili jeho protivníkov. Nijaké múdre stvorenie by sa nepriblížilo mocnému mágovi, ktorý ovláda sily blesku a hurikánov, lebo by trpelo strašnou smrťou. Vzdušná mágia je vhodné hlavne na masívne spôsobovanie zranenia, či je to už jeden alebo celá skupina cieľov.

Majstrovstvo vzduchu

Toto pasívne kúzlo zvyšuje imunitu a odolnosť voči blesku. Ako sekundárny efekt, to pridáva zranenie bleskom ku každému kúzlu.

Blesk

Blesk zasiahne zem, spôsobujúc zranenie v určitej vzdialenosti. Takisto má šancu na zoslanie kúzla Šok.

Reťazový blesk

Blesk zasiahne vybraného nepriateľa a potom preskočí na ďalšieho.

Vzdušný štít

Toto kúzlo vytvorí niekoľko Twisterov, lietajúcich okolo, spôsobujúc zranenie bleskom. Takisto zvyšuje odolnosť voči bleskom.

Šok

Spôsobí nepatrné zranenie bleskom so šancou zoslať kúzlo Omráčenie.

Guľový blesk

Guľa bleskov je hodená na nepriateľa. Počas letu spôsobuje Šok. Keď narazí, zošle Blesk, ktorý spôsobuje doplnkové zranenie.

Twister

Hneď, ako vytvorený Twister doženie svoj cieľ, spôsobí zranenie bleskom a zmizne.

Tornádo

Obrovské tornádo ide oproti nepriateľovi. Počas cesty, spôsobuje Šok a Blesk, zasahujúc okolitých nepriateľov. Keď sa Tornádo rozplynie, vytvorí niekoľko Twisterov.

Zem

Zem dokáže byť jeden z najmocnejších spojencov pre skúseného mága, ktorý vie ako kontrolovať sily prírody. Mág tejto školy dokáže privolať tieto sily na vyvolanie mocných golemov, ktorí metajú na svojich protivníkov obrovské balvany; môže otvoriť nebesá, aby zoslal obrovské kamene, ktoré padnú na jeho nepriateľov, spôsobujúc obrovské zranenie a omráčenie. Môže dokonca premeniť svoju kožu na kameň, robiac sa odolným voči rôznym úderom.

Majstrovstvo Zeme

Pasívne zvyšuje imunitu a odolnosť voči ohňu. Ako sekundárny efekt, zvyšuje to trvanie kúziel Zeme. Takisto pridáva schopnosť odhodiť nepriateľa s kúzlami Balvan, Ľadová a Ohnivá guľa.

Balvan

Malý balvan je vrhnutý na nepriateľa. Po zasiahnutí spôsobí fyzické zranenie. Toto kúzlo má tiež šancu spôsobiť Omráčenie. Vedomosť kúzla Omráčenie sa doporučuje.

Golem Zeme

Vyvolá golema, ktorý metá na nepriateľov Balvan.

Otras

Omráči všetkých nepriateľov dosahu.

Zemný štít

Vytvorí štít padajúcich kameňov, ktoré spôsobujú fyzické zranenie.

Omráčenie

Spôsobí malé fyzické zranenie a dočasne omráči a paralyzuje nepriateľa. Hocaké zranenie spôsobené omráčeným, ho prebudí.

Kamenná koža

Toto kúzlo premení mágovu kožu na kameň, ktorá znižuje hocaké spôsobené zranenie. Takisto to mága spomalí.

Bozk Gorgony

Toto kúzlo vytvorí balvan, ktorý spadne na nepriateľa. Balvan spôsobí Spomalenie, ktoré spôsobuje fyzické zranenie každú sekundu trvania.

Voda

Vodný element je prefíkaný spoločník pre všetky žijúce tvory, bez nie je totiž možná existencia. Ale hrôzostrašná snehová búrka alebo obrovská prívalová vlna, môžu vyhubiť celé regióny do sekundy. Talentovaný mág môže použiť túto znalosť na zničenie celej skupiny protivníkov za okamih. Môže ich zmraziť, spomaliť ich chladom a dokonca utopiť pomocou magických potôp.

Majstrovstvo vody

Pasívne to zvyšuje imunitu a odolnosť voči chladu. Ako sekundárny efekt, to znižuje trvanie kúzla Zhor a zvyšuje to šancu zmraziť nepriateľa s hocakým ľadovým zranením.

Ľadová guľa

Ľadový kryštál je vrhnutý na nepriateľa. Spôsobí zranenie chladom a vytvorí Ľadový výbuch pri kontakte s nepriateľom.

Ľadový výbuch

Toto kúzlo je používané ako podpora ostatných vodných kúzel. Spôsobuje zranenie chladom v určitej vzdialenosti.

Snehová búrka

Spôsobí nárazovú búrku, ktorá poškodzuje nepriateľov chladom.

Gejzír

Lúč ľadovej vody vyhodí nepriateľa do vzduchu, kým ho zraňuje chladom a zmrazí ho.

Vlna

Vlna ľadovej vody vyletujúca z mága zmrazuje nepriateľov v dosahu.

Ľadový štít

Zakaždým, keď mág schytá fyzické zranenie, Ľadový výbuch zasiahne nepriateľa spôsobujúc zranenie chladom.

Vodná sféra

Toto kúzlo vytvorí sféru vody, ktorá neguje kúzelné efekty Balvanu, Ľadovej gule a Ohnivej gule.

Vyvolávanie

Prečo si špiniť svoje vlastné ruky, keď môžete vyvolať démonov, zombie alebo mŕtvoly na vykonanie vašej vôle? Mnoho študentov sa naučilo školu vyvolávania. Po poznaní tejto vedomosti môže mág vyvolať telá porazených nepriateľov, aby bojovali jeho bitky za neho, kým on môže ostať mimo boja. Taktiež môže odvolať vyvolané monštrá protivníkov alebo ovládnuť nemŕtvych, ktorí pokúšajú o jeho život. Škola vyvolávania neobsahuje nijaké kúzlo spôsobujúce priame zranenie, avšak je to najsilnejší úvod do magických súbojov, aký si môže mladý študent vybrať.

Majstrovstvo vyvolávania

Pasívne to zvyšuje odolnosť a imunitu voči jedom. Ako sekundárny efekt to zvyšuje level vyvolaných a oživených stvorení.

Vyvolať nemŕtveho

Vyvolá kostlivca alebo zombie, ktorí nasledujú a ochraňujú mága. Vyžaduje mŕtve telo na fungovanie.

Oživenie

Dočasne oživí mŕtveho nepriateľa, ktorý nasleduje a ochraňuje mága. Vyžaduje mŕtve telo na fungovanie.

Vyvolať démona

Toto kúzlo vyvolá démona, ktorý napáda dobrých a neutrálnych mágov. Iba jeden démon môže byť súčasne vyvolaný.

Vyvolať šampióna

Toto kúzlo vyvolá šampióna, ktorý napáda zlých mágov. Iba jeden šampión môže byť súčasne vyvolaný.

Odvolanie

Toto kúzlo pôsobí iba na vyvolané príšery. Výsledok tohto kúzla je, že vyvolané stvorenie zomrie a vyvolávač utrpí zranenie zhodné s časťou zdravia stvorenia odvolaného.

Obrátiť nemŕtveho

Ovládne hocakého nemŕtveho (kostlivca alebo zombie), ktorý nebol vyvolaný mágom.

Majster šeliem

Toto pasívne kúzlo zvyšuje trvácnosť vyvolaných a oživených stvorení. V boji, mág, ktorý ovláda toto kúzlo má šancu zabiť vyvolané stvorenie jednou ranou.

Kosť

Škola kostenej mágie je veľmi všestranná so skvelým mixom ofenzívnych a defenzívnych kúzel. Kým magické úlomky kostí alebo samo navádzacie, lietajúce lebky rozdrvia protivníkov, mág získa ochranu vďaka Kostenému brneniu alebo vyvolá kostlivca na jeho ochranu. Toto je veľmi dobrá škola pre mladých mágov, ktorí chcú ostať verní jednej škole, ale stále si nechať otvorené všetky možnosti – či už v spôsobovaní zranenia alebo, ako pasívny hráč v prebiehajúcej bitke medzi dobrom a zlom.

Majstrovstvo kostí

Pasívne zvyšuje imunitu a odolnosť voči krvi. Ako sekundárny efekt to zvyšuje množstvo kostí rozptýlených hocakým kosteným kúzlom.

Dúha

Kosti spôsobia zranenie hocakého typu.

Kosti

Rozptýlené kosti spôsobia fyzické zranenie. Keď kosť zasiahne nepriateľa, môže sa rozštiepiť a spôsobiť Omráčenie.

Kostený oštep

Kostený oštep je vrhnutý na nepriateľa. Keď zasiahne nepriateľa, môže sa rozštiepiť a spôsobiť Omráčenie.

Ostne

Kostené ostne vyrazia zo zeme, vyhodiac nepriateľa do vzduchu a spôsobujúc fyzické zranenie.

Lebka

Keď samo navádzacia lebka zasiahne cieľ, spôsobí fyzické zranenie a rozštiepi sa na niekoľko kostí.

Kostená zbroj

Vyvolá niekoľko lebiek, krúžiacich okolo mága, ktoré napádajú blížiacich sa nepriateľov. Kostená zbroj sčasti absorbuje fyzické zranenie

Kostená duša

Toto kúzlo vyvolá z mŕtveho tela kostlivca, ktorý metá kosti a kostené oštepy.

Pentagram

Škola pentagramu bola zrodená v najtemnejších zákutiach pekla. Iba najtemnejšie mysle sa opovážia študovať diabolské kúzla tohto magického dedičstva. Mág dokáže vytvoriť pentagramy, ktoré majú rozličné efekty hocikedy ich nepozorný hlupák opustí alebo do nich vstúpi. Najmocnejšie symboly ukončia život toho, kto sa opováži do nich položiť nohu, kým slabšie pentagramy zaručia ochranu alebo uväznia protivníka. Avšak, pentagramy nie sú len na úžitok mága. Vyžadujú obetovanie sa a môžu spôsobiť silné zranenie nepozornému mágovi, keď nie sú správne načasované. Mág čoskoro zistí, že mal štúdiu pravdepodobne venovať viacej času.

Majstrovstvo pentagramu

Pasívne to zvyšuje imunitu a odolnosť voči chladu. Ako sekundárny efekt to zvyšuje trvácnosť pentagramov.

Pentagram ochrany

Znižuje hocaké zranenie spôsobené hocakým stvorením vnútri tohto pentagramu.

Démonova sieť

Do tohto pentagramu sa dá vstúpiť, ale nie vystúpiť.

Mágov raj

Znižuje použitie Chi a zvyšuje level všetkých kúzel (okrem penatgramov) v dosahu.

Petrova brána

Z tohto pentagramu sa dá vystúpiť, ale nie vstúpiť.

Oáza

Tento pentagram markantne zvyšuje regeneráciu života.

Pasca na potkany

V momente trvania, tento pentagram spôsobí zranenie všetkým, ktorí sú dnu. Ak je pentagram prázdny v momente pominutia, mág bude zranený.

Posledný dych

V momente trvania, tento pentagram transformuje mŕtve telá na životnú energiu, ktorá je pridaná mágovi.

Alchýmia

Pravdepodobne jedno z najstarších druhov magického umenia. Toto umenie bolo rozvinuté od čias, kedy ľudstvo realizovalo pokusy miešaním rôznych prísad, čo viedlo k vzniku najohromnejších výsledkov. Postupom času si najmocnejší čarodejníci uvedomili, že nie je potreba hmotných ingrediencií. Dokážete ich vytvoriť obyčajným sústredením mysle. Pravdepodobne najpoužívanejšie alchymistické kúzla sú tie, ktoré otrávia vašu obeť, bez zanechania akýchkoľvek stôp. Avšak študent by nemal zabudnúť, že alchýmia sa dá využiť aj na ochranu.

Majstrovstvo alchýmie

Pasívne to zvyšuje odolnosť a imunitu voči jedom. Ako sekundárny efekt to pridáva jedovaté zranenie ku každému kúzlu.

Premeniť

Toto kúzlo pasívne zvyšuje kvalitu premenených predmetov.

Roztopiť

Zvyšuje odolnosť voči jedom a zrýchľuje regeneráciu zdravia.

Kyselina

Keď je toto kúzlo použité ako sekundárny efekt, pridáva to jedovaté zranenie každému kúzlu a útoku. Nevyžaduje Chi, ale spotrebúva jedovatý elixír.

Jed

Dávka jedu je vrhnutá na nepriateľa. Po zasiahnutí to spôsobí zranenie jedom a dočasne otrávi nepriateľa.

Pliaga

Nakazený nepriateľ periodicky dostáva zranenie jedom. Je tu šanca na rozšírenie nákazy.

Intoxikácia

Ak je stvorenie intoxikované, má šancu, že mu bude spôsobené dodatočné zranenie jedom počas trvania kúzla.

Cholera

Toto kúzlo nechá vybuchnúť mŕtvolu, z ktorej sa rozšíri Pliaga na okolitých nepriateľov.

Svetlo

Škola Svetla bola založená na fakte, že každý objekt, ktorý vydáva osvetlenie, produkuje energiu, či už je to malý plamienok, fakľa alebo samotné Slnko. Talentovaný mág je schopný vytvoriť najjasnejšie lúče na porazenie jeho nepriateľov. Taktiež využíva okolitý terén na odrazenie jeho lúčov na viaceré ciele. Ak študoval usilovne, tak skvelý svetelný mág dokáže premeniť stvorenie pod jeho kontrolou na Element svetla, ktorí spôsobuje radiačné zranenie vôkol seba. Bolestné a dlhé utrpenie, ktoré necháva svoju obeť slepú po zvyšok jej posledných dní existencie, je zväčša výsledok potýčky s mágom, ktorý používa svetelnú mágiu.

Majstrovstvo svetla

Pasívne zvyšuje imunitu a odolnosť voči radiácii. Ako sekundárny efekt to pridáva radiačné zranenie ku každému kúzlu.

Rádioaktivita

Periodicky spôsobuje radiačné zranenie v limitovanej vzdialenosti od mága.

Žiara v tme

Toto kúzlo spôsobí radiačnú chorobu. Nepriateľovi je spôsobené slabé radiačné zranenie každú sekundu. Znižuje to radiačnú odolnosť. Takisto je tu šanca na nakazenie ostatných nepriateľov na vôkol.

Temnota

Dočasne zvýši odolnosť voči radiácii a bleskom.

Lúč svetla

Vytvorí rádioaktívny lúč. Po zasiahnutí spôsobí radiačné zranenie a môže spôsobiť radiačnú chorobu alebo spáliť nepriateľa. Lúč sa odráža od prekážok

Kruh svetla

Spôsobí radiačné zranenie na všetkých nepriateľoch v dosahu. Pridáva mágovi odolnosť voči radiácii.

Svetelný element

Dočasne premení priateľskú vyvolanú jednotku na Svetelný element. Príšera sa stane rádioaktívna a spôsobuje radiačné zranenie každým svojím útokom

Záblesk

Žiarivý záblesk oslepí a zmätie okolitých nepriateľov. Môže spôsobiť radiačnú chorobu.

Požehnanie

Škola požehnávacej mágie je veľmi odlišná od deštruktívnych kúzel ostatných škôl. Žiadne z týchto kúzel neumožní mágovi spôsobiť priame zranenie jeho nepriateľom. Avšak, sila týcht kúzel ako podporných sa nedá s ničím merať. Požehnaný mág bude odolný voči väčšine zraňujúcich efektov a bude sa regenerovať oveľa rýchlejšie ako nepripravený mág. Ak sú schopnosti dobre rozvinuté, ani najsmrteľnejšie elementy nemôžu zraniť tohto mága, ktorí vie ako používať svoje zvitky.

Majstrovstvo požehnania

Pasívne to zvyšuje imunitu a odolnosť voči blesku. Ako sekundárny efekt to zvyšuje trvácnosť požehnaní.

Svätý dotyk

Všetkých živím stvoreniam zvyšuje regeneráciu života a nemŕtvych to zraňuje.

Sandále anjela

Zvyšuje to mágovu rýchlosť.

Occamova žiletka

Znižuje trvanie všetkých požehnaní a kliatieb.

Herkules

Dočasne zvýši mágovu silu.

Neverný

Dočasne zvýši mágovu Energiu, Silu a Intelekt za cenu dočasného zníženia zdravia, Chi a nosnosti.

Venušino zrkadlo

Útočník schytá časť zranenia, ktoré spôsobil mágovi, späť.

Goliášov štít

Dočasne zvýši všetky odolnosti.

Kliatba

Väčšina ustálených spoločností odsudzuje praktizovanie kliatbovej mágie, lebo to predstavuje temný nástup do vysokých umení čarodejníctva. Ale napriek prebiehajúcim sporom, Akadémia mágie ponúka triedy, kde prebieha vyučovanie kliatieb. Kliatbová mágia neponúka nijaké kúzlo, ktoré by spôsobilo okamžité zranenie. Avšak, silne prekliata obeť môže trpieť oveľa bolestnejšiu smrť, akú by mu mohla spôsobiť najväčšia ohnivá guľa. Kliatby dokážu nepriateľa oslabiť alebo ho urobiť neschopným akcie a pohybu, pričom toto môže vyvolať smrtiaci efekt pre nepriateľa.

Majstrovstvo kliatby

Pasívne zvyšuje imunitu a odolnosť voči radiácii. Ako sekundárny efekt to predlžuje trvanie kliatieb.

Slabá odolnosť

Dočasne zníži odolnosť voči ohňu, chladu, blesku a radiácii.

Oslabenie

Dočasne zníži maximálne zdravie nepriateľa.

Hustokrvný

Znižuje odolnosť voči jedu a zastavuje regeneráciu zdravia.

Spomalenie

Dočasne znižuje nepriateľovu rýchlosť.

Škrtič

Na určitý čas začne nepriateľ strácať zdravie aj Chi.

Zbabelec

Zakaždým, keď prekliata príšera zaútočí, je šanca, že začne od strachu utekať. Takáto príšera je potom napádaná každým.

Hlupák

Zakaždým, keď prekliata príšera zošle kúzlo, bude jej odobrané zo zdravia časť Chi, ktorú na to využila.

Krv

Škola krvi sa vyvinula z poznania, že krv sa dá magicky manipulovať a môže byť používana v rôznych smeroch. Keďže je to samotná esencia života, jej sila sa nesmie podceniť. Krv drží komponenty života, keďže obsahuje magickú energiu, ktorá dovoľuje zoslať mágovi hocaké kúzlo. Satie tejto sily sa rovná pripraveniu obete o jeho magické schopnosti. Jeden z najohromujúcejších faktov je, že Chi, zdroj všetkej mágie, je v rovnováhe so životnou energiou. Mág, ktorý vie, ako to využiť, dokáže nakloniť misky váh na svoju stranu – môže z nepriateľa vysávať Chi alebo jeho energiu, záležiac na tom, čo práve daná situácia vyžaduje.

Majstrovstvo krvi

Pasívne zvyšuje imunitu a odolnosť voči krvi. Ako sekun- dárny efekt to pridáva zranenie krvou všetkým kúzlam.

Masochizmus

Premení časť utŕženého zranenie na Chi.

Upír

Každý úder saje časť zdravia a Chi z nepriateľa.

Zranenia

Otvorí zranenia na nepriateľovom tele, cez ktoré mu uniká zdravie.

Spojenie krvou

Pridáva šancu na spôsobenie dvojitého zranenia.

Krvilačnosť

Pridáva šancu na otvorenie Zranení a spôsobení dvojitého zranenia.
Vedomosť kúzla Zranenia a Spojenie krvou je nutná.

Srdcová kráľovná

Vytvorí štít, ktorý absorbuje časť zranenia. Trvanie kúzla môže spôsobiť Zranenia a Spojenie krvou nepriateľovi.
Vedomosť kúzla Zranenia a Spojenie krvou je doporučená.

Obeta

Zvyšuje silu, energiu a intelekt, a zastavuje regeneráciu zdravia. Nevyžaduje Chi.

[Verze pro tisk]   [Zpět]
Vyhledávání v návodech
[Zobrazit všechny návody]       Obsahuje výraz: