Návod:
[Stáhnout RAR návod]
[Verze pro tisk]
Wheel of Time - Abeceda her - vše co potřebujete pro hry
Wheel of Time
Pár informácií na úvod. Rozbíjajte všetky krabice a otvárajte všetky
truhly, kvôli získavaniu kúziel. Dosť si opatrujte nebojové kúzla, ktorých
je nedostatok, aby vám neskôr nechýbali, ale snažil som sa väčšinou napísať,
kde sa nachádza konkrétne kúzlo, bez ktorého nie je možné ísť ďalej. V
návode často používam slovné spojenie na spôsob "ďalej pokračujte
rovno". Týka sa to síce miest, kde môžete ísť napríklad hore schodmi,
chodbou doprava, dole kopcom a ešte párkrát kľučkovať cez kuchyňu a spálňu,
ale až na pár postranných miestností a slepých chodieb nie je kam zablúdiť
a nepovažoval som za potrebné to celé rozpisovať. Preto nadväzujem až v
podstatnejších miestach formou "keď dorazíte do". Hra je zaujímavá,
ale návod sa písal občas dosť ťažko, pretože je v nej málo záchytných
bodov a tak chcem povedať, že moja slovná zásoba týkajúca sa interiérov
je bohatšia než len neustále opakovanie slova miestnosť. No, lenže keď väčšina
miestností v hre sú len štyri steny, pár krabíc a nejaký nábytok, ťažko
sa identifikuje.
1. Bank of the Manetherendrelle (Breh Manetherendrellu)
Máte vystopovať vraha, než sa dostane do Sadar Logoth. Tiež sa máte naučiť
používať Ter´angreal. To sú voľne porozhadzované kúzla. Na popis kúzla
vám slúži klávesa F2.
Na brehu vystúpite z lode. Ak sa dáte vľavo od cesty, za osamelým stromom
narazíte na jazierko. Medzi skalami od neho vedie úzka cesta k jazeru na
druhej strane. Cestou narazíte na jaskyňu s kúzlom Osobný štít. Pokračujte
cestou. Pred tunelom je kúzlo Ozdravenie. Za tunelom od rozbitého mostu pokračujte
vľavo (inam sa ani nedá). Preskúmajte prvý voz, z ktorého na vás vyskočí
trollok. Z vozu si vezmite kúzlo Šípka. Narazíte na ďalšie dva vozy. Do
prvého sa dostanete normálne, do druhého treba skočiť zo skalnej vyvýšeniny
napravo od neho. Ďalej pokračujte lineárnou cestou až do hradu. Cestou vás
budú napádať nepriatelia, ale nie je kam zablúdiť.
2. The Streets of Shadar Logoth (Ulice Shadar Logothu)
Tu si dávajte pozor na nových okrídlených nepriateľov, ktorí číhajú
v tme. Nie sú veľmi silní, ale vedia prekvapiť. Vybehnite po schodoch, na rázcestí
vpravo máte kúzlo, cestou pokračujte vľavo. Na pár slepých odbočiek je
cesta rovná a vedie na dvoranu, kde na vás z diaľky zaútočí váš cieľ.
Prebehnite na opačnú stranu a cez rímsu preskočte na miesto, odkiaľ na vás
vystrelil. Dostanete sa na ďalšiu dvoranu, kde je rozbitý most. Máte tri možnosti.
Buď skočíte na spadnutý stĺp napravo od vás (tam sa musíte dostať tak,
či tak). Buď doskočíte na plošinu pred týmto stĺpom, strelíte do jeho
spodnej časti (šípka, firebal), ten spadne nižšie a preskočíte naň. Ak
to tu chcete preskúmať, pozoskakujte úplne dole, tu streľte do stĺpu, aby
padol nižšie a pokračujte jedinou možnou cestou až narazíte na kúzlo
Premiestnenie. Teleportujte sa za okno a ste na plošine pred spadnutým stĺpom
(rozhodne už nechoďte dole, nedostanete sa ani hore, ani k teleportu).
Zo stĺpu pokračujte na nádvorie so sochou uprostred. Tu vbehnite do vchodu
napravo od toho, do ktorého vbehol vrah. Na konci cez rímsu prejdite ku kope
trosiek a po tých hore na najvyššiu rímsu. Tu sa dostaňte až na plošinu,
ktorá je za chrbtom sochy. Tu zase dobehnite lineárnou cestou na koniec levelu.
(Nevyskakujte z okien, pokiaľ ste si nie istí, že sa môžete vrátiť.)
3. The Bowels of Shadar Logoth (Útroby Shadar Logothu)
Objavíte sa vo vode. Vylezte na breh a stlačte páku. Podplávajte ďalej
cez otvorené mreže. Tu lineárne pokračujte k nádrži s dvoma pákami po
oboch stranách. Stlačte obe páky, dvere v nádrži sa pootvoria, ale nedá sa
prejsť. Cez pootvorené dvere preskočte na druhú stranu nádrže a tam stlačte
druhú dvojicu pák. Dvere sa otvoria úplne a môžete podplávať. Prebehnite
cez dve miestnosti s vodnými nádržami (cestou zoberte kúzlo Vodný štít).
V tretej miestnosti vrah rozbije za sebou schody. Oproti rozbitým schodom sú
trosky, po ktorých vylezte k páke. Stlačte ju a otvorí sa poklop k vodnej nádrži
v tejto miestnosti. Skočte. Vo vode sú zavreté dvere a páka oproti nim. No
prúd je tu silný a nemôžte sa k páke dostať. Použite kúzlo Vodný štít,
stlačte páku a pokračujte otvorenými dverami. Tu pokračujte, až kým
nebudete môcť vyliezť. Kúzlo používajte priebežne, lebo na viacerých
miestach vás môže unášať prúd.
Keď vyleziete do nejakej veže, na jej ochodze sú štyri páky. Každá otvára
kamenný kváder pod sebou. Za jedným nájdite kúzlo Výmena miest. Za iným
štvorcom nájdete za polorozpadnutým oknom pochodovať nepriateľa. Použite
na neho kúzlo Výmena miest a ste na druhej strane. Tu rovno ďalej. Na križovatke
s modrým plameňom je napravo Duševný štít, ktorý vás jediný ochráni
pred strelami napravo čakajúcej potvory. V miestnosti s potvorou nájdete ďalší
štít aj iné kúzla. Zlikvidujte ju a vzápätí aj chlapíka, ktorý sa na vás
po jej smrti vrhne. Po likvidácii nasleduje ďalší level.
4. Escape from Shadar Logoth (Útek zo Shadar Logothu)
Musíte zostať nažive až do rána. Svojich spoločníkov som nezachránil,
neviem ako ich dostať od duchov (tie pásy dymu vychádzajúce zo stien), ani
ako ich zničiť. Ochráni vás pred nimi Duchovný štít, ale o spoločníkov
som prišiel. Inak, stačí vám tu len počkať do rána. Môžete preskúmať
oblasť, kvôli kúzlam. Cesto narazíte na ďalších vašich spoločníkov,
ktorí bojujú s potvorou, s ktorou ste sa stretli v predošlom leveli. Môžete
im pomôcť, no aj týchto mi dostali duchovia. Ráno je koniec misie.
5. Saving the White Tower (Záchrana Bielej Veže)
Part 1
Prezrite si okolité komnaty kvôli kúzlam a potom sa vydajte chodbami, než
dôjdete k napadnutej časti Bielej veže. Tu budete chodiť trocha hore, dole,
ale to je kvôli troskám znemožňujúcim priamu cestu. Vedľa zničeného
schodiska je knižnica. Odzadu za prvým regálom sú schody vedúce o poschodie
vyššie. Ešte o jedno poschodie vyššie. Tu môžete pomôcť čarodejke,
ktorá bojuje s nepriateľmi. Za nimi sú schody, ktorými sa vrátite na prízemie,
ale za zabarikádovanú časť. Tu zabite čierneho mága a druhými schodmi, než
ste prišli, vybehnite zas do tretieho podlažia. Tu nájdete kúzla Nájsť cieľ
a Výmena miest. Za vzpriečenými dverami budete počuť rev nepriateľa. Použite
najprv kúzlo Nájsť cieľ a ešte počas jeho trvania kúzlo Výmena miest.
Teleportuje vás to za tie dvere. Prejdite k veži oproti, sú tam zamknuté
dvere. Zbehnite dole schodmi, oproti týmto dverám. V jedinej miestnosti, do
ktorej sa dole dá vojsť, nájdete kľúč. Zoberte ho a prepadnete sa o
poschodie nižšie. Tu nájdete kúzlo Ohnivý štít. Použite ho a vypáľte
ohnivú guľu do rakiet, ktoré sú tu porozhadzované po zemi. Vyhodí to do
vzduchu dvere, ktoré sú zamknuté a vy sa môžete s kľúčom vrátiť hore,
k zamknutým dverám.
Part 2
Po vonkajšej ochodze, alebo po vnútornom schodisku sa dostaňte až na
vrchol veže. Niektoré časti schodísk sú preborené, ale všetko sa to dá
prejsť aj bez levitácie. Z bočných miestností na vás budú útočiť
nepriatelia. Navrchu cez most prebehnite do druhej veže a tu pre zmenu bežte
schodmi úplne dole a na prízemí rovno.
Part 3
Pokračujte rovno, až do miestnosti so stromami. Tu sú po bokoch dva výťahy.
Vyvezte sa hore a tam stlačte kolo, ktoré otvorí mreže. Vráťte sa dolu a
prejdite cez otvorené mreže. Tu budete zas bojovať s čiernym mágom. Po jeho
skone sú na konci troje dverí. Pravé sú zamknuté. V ľavých stlačte páku
a vyvezte sa hore výťahom. Tu smerujte doľava, nad zamknutú miestnosť. Pred
horiacou cestou nájdete kľúče. Buď stratíte zo života cestou cez oheň,
alebo sa vrátite dole a otvoríte si kľúčom. Hlavne sa dostaňte do
zamknutej miestnosti. Tu stlačte druhú páku. Ešte sa vyvezte hore výťahom
v tejto miestnosti a stlačte poslednú páku na stroji. Zavreli ste bránu.
6. The Vault Beneath the White Tower (Podzemie Bielej Veže)
Tu môžete používať sledovacie kúzlo, ktoré vám bude ukazovať cestu.
V celom leveli si dávajte pozor na pasce. Pri oštepoch vysúvajúcich sa zo
stien stačí prísť tesne pred ne, vysunú sa, a keď sa budú zasúvať, môžete
prejsť. Nášľapné míny (je to kúzlo, ja viem) sa dajú odpáliť strelou,
napríklad kúzlom šípka, či plošnejšie firebalom. Strieľne v stenách,
ktoré po vás strieľajú ohnivé gule, môžete rovnakým kúzlom zničiť.
(Asi tri firebally). Prepadliská si tiež môžete všimnúť, ak budete pozorní.
Part 1
Zbehnite dole do knižnice. Na poličku oproti vstupu vedie rebrík. Vyjdite
na ňu a skočte na poličku naľavo. Proste popreskakujte až na druhý ochoz,
kde svieti kúzlo. Tu stlačte páku. Cez mreže pred pákou si všimnite ako sa
dole pohli otáčavé dvere. Bežte tam, lebo o chvíľu sa zase zavrú. Tu
pokračujte ďalej. V miestnosti, do ktorej sa dostanete po schodoch, z ktorých
sa stane šmykľavka a dole čakajú ostne, pokračujte rovno do dverí oproti.
Za bedňami je prechod. V tejto miestnosti napravo za prebúrateľnou stenou sú
nejaké kúzla. Naľavo pokračujte cez pasce až k páke. Otvoria sa mreže.
Ste v miestnosti, kde ste už boli. Otvorili sa aj mreže na druhej strane tejto
miestnosti. Prejdite teda cez miestnosť plnú pascí. V ďalšej miestnosti
rovno. V chodbách napravo, kde je ohnivá pasca, je len vybavenie, ak chcete.
Na konci je ďalšia zapascovaná komnata. V miestnosti za ňou sa dajte ku
schodom vedúcim nahor. Pred nimi sa prepadnete pascou dolu, ale nedá sa vyliezť
naspäť. Tu prejdite jedinou možnou cestou na koniec, kde vyleziete druhou
prepadliskovou pascou. Ste nad schodami, pod ktorými ste sa prepadli. Zoberte kúzlo
teleport a stlačte páku, ktorá sčasti zavrie prepadlisko. Vráťte sa do
miestnosti pred prepadliskom. Tu pokračujte schodmi vedúcimi nadol. Dvere sú
zamknuté, tak použite kúzlo teleport.
Part 2
Hneď na začiatku je chodba s ohnivými pascami. Pri strieľňach je rozbiteľná
stena. Za ňou si dajte ochranu pred ohňom a pokračujte. Dostanete sa do
miestnosti, kde chvíľu postojte pred zrkadlom a z neho vystúpi váš odraz.
Zabiť. Potom môžete prejsť cez zrkadlo.
7. The Ways (Cesty)
Prejdite cez mreže vpredu a vstúpte do brány vpravo za dvoma jazierkami.
Tu ste v nejakom neidentifikovateľnom, zrejme astrálnom priestore. Cestou vás
napadne čarodejka. Zdá sa dosť silná, ale časom si na také ako ona
zvyknete. Získate z nej kúzlo svetla. Za ňou choďte schodmi, pred ktorými
je rozbitá cesta na ďalšiu plošinu. Tu rovno cestou, ktorá je sčasti
zavalená stĺpom a z ďalšej plošiny doľava. Tu je ďalší portál, do ktorého
vstúpte.
8. The Blight (Kliatba)
Pokračujte kaňonom až k veľkej bráne. Tá je zavretá, no naľavo od nej
je tunel. Prejdite ním do pevnosti. Keď sa dostanete do veľkej sály, bežte
k veľkým dverám v strede. Za nimi zabite potvoru a vezmite si kľúč. Vráťte
sa na vyvýšenú stranu, na ktorej sú dvere, ktorými ste vošli do veľkej sály.
Tu sú aj zamknuté dvere, cez ktoré prejdete so získaným kľúčom. Pokračujte
do miestnosti s pákou. Tá otvorí veľké dvere v sále, na opačnej strane
ako ste vošli. Tu dobehnite k rozbitému mostu, cez ktorý sa dostanete pomocou
kúzla Vznášanie. Potom vbehnite do brány.
Zase ste v tom čudnom astrálnom svete. Bežte rovno cez rozbitý most (medzitým
bude LOAD). Stále len rovno, tentokrát doslova. Na konci dobehnite znova k bráne,
cez ktorú prejdite. Ste na nádvorí, na ktorom je beštia, s akými ste sa už
stretli, no táto sa zabiť nedá. Behajte okolo po chodbách a na rôznych
miestach nájdete kúzla, ktoré vám pomôžu chrániť sa pred duchmi, ktorých
po vás bude strieľať, aj keď vás nebude mať v dohľade. Musíte pri nej
prežiť, kým neuplynie stanovený čas, a nenapíše vám "You should be
leaving now". Potom sa vráťte cez portál, ktorým ste sem prišli. Znova
to astrálna prostredie. Choďte rovno a doľava. Pozor pri preskakovaní cez
rozbitý most na pasce. Potom len rovno. Rýchlo zabite ďalšiu čarodejku a
prejdite otvoreným portálom
9. The Excavation (Vykopávky)
Bežte cestou rovno, až dojdete k polorozpadnutému doskovému mostu, ktorý
vedie do veže. Z nej vedie rovnaký most ďalej, ale z neho vás vždy sfúkne
vietor. Bežte teda na spodok tejto vežičky. Dole cez dosku do druhej a na jej
konci k dvom výťahom. Na jednom zničte krabicu, ktorá ho blokuje, potom vstúpte
na druhý a vyvezte sa hore. Tu zoberte kúzlo Vzdušný štít. Vráťte sa na
most, zakúzlite ho na seba a prejdite. Stále rovno, cez nejaké trosky do
tunela vpravo. Dostanete sa do vykopávkových tunelov, kam sa dalo vojsť hneď
na začiatku od stanov, ale tu ste hore na lešení. Na konci pri malom vodnom
mlyne je na stene gong. Udrite naň a na druhej strane to priláka stráž. Môžete
skúsiť k nemu preletieť, mne sa to však nepodarilo, a tak som použil kúzlo
Výmena miest. Z druhej strany ho môžete zabiť a pokračovať ďalej. Keď
vyjdete znova do prírody, vylezte po rebríkoch nad východom z tunela a po
pravej strane kaňonu pokračujte ochozom. Keď dorazíte na rázcestie za
kopcom, vľavo je brána k pevnosti, no tá je zamknutá, tak pokračujte rovno.
Cesta vás zavedie do tejto brány zboku. Tu zabite lučištníka a prezrite si
okná na druhej strane. Uvidíte pevnosť a na stene gong. Streľte do gongu, čo
zase priláka strážnika. Použite na neho kúzlo Výmena miest a ste v
pevnosti. Len vbehnite dovnútra a skočte do diery.
10. The Fortress of the Light (Pevnosť Svetla)
Part1
Zoberte z vašej cely kľúče. Von môžete preskúmať ostatné cely, ale
potom sa vydajte cez dvere vpravo od vašej cely. V ďalšej miestnosti, oproti
máte nejaké kúzla, ale dvere sú zapascované. Na stĺpe hneď oproti dverám
je malý spínač, ktorý deaktivuje pascu. Potom zbehnite do záchodov. Vyskočte
na prvú priečku, ktorá je šikmo. To zhodí ostatné a v poslednej kadibúdke
vznikne diera. Tak, hor sa dole. Dobehnite k rebríku, po ktorom vylezte hore a
cez malý parčík vstúpte do veže. V nej sa vyvezte výťahom a vojdite do svätyne,
kde zabite dvoch vojakov. Stadeto vedie troje dverí. Obe bočné vedú na vyvýšené
miesta do miestnosti, kam vedú aj prostredné dvere. Na týchto vyvýšených
plošinách sú lučištníci a dá sa odtiaľ doskočiť kú kúzlam. Prejdite
cez ďalšie vráta do miestnosti s fontánkou. Na poschodí zoberte kľúč. V
predošlej miestnosti, kde ste zabili lučištníkov prejdite s kľúčom cez
zamknuté dvere. Vstúpte do veľkej haly, kde sa zvezte výťahom Tu otvorte
poklop v zadnej časti miestnosti a zlezte dolu. Rovno cestou dobehnite do
miestnosti, kde na poschodí zo steny tečie voda a stena je zadebnená doskami.
Rozbite dosky (všetky) a vytečie viac vody. Stúpla hladina. Z chodby preplávajte
ponad rozbité mreže (ste v chodbe, kde ste boli zo začiatku). Tu sa dajte
doprava, rovno cez rozbitú stenu a na konci doprava a hore.
Part 2
Môžete preskúmať pár chodieb, pred miestnosťou so sudmi a kúzlami sú
na stene oproti vstupu páčky na deaktiváciu pascí. Keď preskúmate začiatok,
dostaňte sa naľavo od vstupu, do miestnosti s gongom. Po vstupe sa za vami
zavrú mreže a zaútočia vojaci. V miestnosti s krabicami nájdite páku, ktorá
otvorí mreže na prechod ďalej. Pokračujte cez asi jedáleň do miestnosti so
schodiskom. Na medziposchodí pokračujte (na konci schodiska si vezmite kúzla).
Za dverami pokračujte chodbou a hore schodmi. Tu je rázcestie, ale obe cesty
vedú na rovnaké miesto. Do miestnosti s posteľami a truhlami. V tejto
miestnosti otvorte okno, spoza ktorého stúpa dym. Buď zakúzlite Ohnivý štít,
alebo trocha zariskujete a skočte do vyhne. Z vyhne pokračujte až na nádvorie,
kde po hrdinskom zápase s miestnym rytierom môžete odísť hlavnou bránou.
11. The Fortress of Forsaken (Pevnosť Opustených)
Stále rovno, cestou zničte pár dosiek blokujúcich vám v prechode, až dôjdete
do jaskyne s dvoma protivníkmi. Tu dobehnite k vozíku (dopravníku?) na lane.
Stlačte páku a vozík rozrazí stenu a umožní vám prechod. Za ním vás čaká
veľká beštia. Po jej zničení pokračujte cestou. Po ľavej ruke budete míňať
domček, kde si trochu môžete doplniť zásoby. (stráži ho čierny mág).
Cestou ďalej zabite pár táboriacich trollokov a dojdite až k domčeku
uprostred vody. Stačí skočiť na krajnú časť drevenej podlahy a tá sa zrúti,
čo vám umožní vstúpiť do domčeka. Vnútri vás čaká ďalšia čarodejka.
Vyzerá silná, no jej najhoršia vec, ktorú na vás posiela, je kúzlo
Rozklad. Bráňte sa kúzlom Rozpletenie. Po jej smrti cez stôl vyskočte na
okno, rozbite sklo a po rímse dobehnite k nepriateľovi pri táboráku.
Vbehnite do tunela a skočte do studne. Na druhej strane sa vynoríte v kruhovej
miestnosti. Tu vybehnite hore schodmi do haly. (Zapamätajte si, že sú v nej
zamknuté dvere). Tu zabite mága a čarodejku. Pokračujte chodbou, ktorá
vedie z tejto haly s bazénom uprostred. Z nasledujúcej miestnosti sa dajte
doprava až dorazíte k celám. V jednej chodbe pri celách zabite ďalšiu čarodejku,
po ktorej zostane kľúč. Vráťte sa do haly k zamknutým dverám. Za nimi
vezmete ďalšie kľúče a nimi otvoríte cely.
12. The Dungeons of Forsaken (Kobky Forsakenu)
Nesmiete stratiť viac ako päť zachránených väzňov. Vbehnite do
kruhovej miestnosti, kde ste vyliezli z vody, a tak vstúpili do tejto budovy.
Vodný prechod je zavretý. Či ste si predtým pootvárali mreže v chodbách
vedúcich z tejto miestnosti, alebo nie, teraz sú všetky až na jedny otvorené.
Môžete ich pozatvárať, aby ste sťažili protivníkom cestu. Spoza tých mreží,
ktoré sú zavreté, budú stále vychádzať nepriatelia a budú smerovať k
celám, aby zabili väzňov, ktorých ste oslobodili. Najprv budú vychádzať
len trollokovia, neskôr čierni mágovia a potom aj čarodejky. Snažte sa vypáliť
na každého, kto vyjde, aby upriamil svoju pozornosť na vás. Väzni síce budú
bojovať, ale aj pár nepriateľov bez vašej asistencie ich vie pekne preriediť,
tak sa snažte, aby sa k väzňom vôbec nedostali. Keď pobijete poslednú várku
nepriateľov, napíše vám You are victorious.
13. The Inner Sanctum (Skrytá svätyňa)
Vbehnite po schodoch úplne hore. Tu je hala, kde je na poschodí zavretá brána.
Napravo od nej je miestnosť, kde zničte prebúrateľnú stenu. Za ňou
vybehnite po schodoch na ochoz a stlačte páku. Pod ochodzou sa otvoria ďalšie
dvere. Tu na stole nájdete nejaké záznamy a zopár kúziel. Záznamy hovoria
o nejakých pečatiach a pokusoch, ktoré robil Aes Sedai. Za pomoci štyroch pečatí
sa dá vykonať rituál, ktorý prinavráti moc Shayol Ghula. No Sedai nemohol
rituál dokončiť, lebo pečate sa počas nejakej pohromy roztratili po svete.
Až doteraz bolo tajomstvo rituálu stratené. Tak nejako som to pochopil. (mal
som češtinu, no toto nebolo preložené, škoda.)
Rozbite okno a skočte na balkón. Na balkóne oproti je mág. Použite na neho
kúzlo Výmena miest. Keď sa premiestnite na jeho balkón, zase rozbite okno a
vstúpte do spálne. V skrinke je kľúč a kúzlo. Tiež rozbite zrkadlo, za ním
sú ďalšie kúzla. Potom skočte z balkóna a pokračujte po hradbách. V stokách
narazíte na rázcestie, buď rovno, alebo vpravo. Najprv sa dajte rovno.
Dobehnete do miestnosti, kde sa za vami zaklepnú mreže a musíte zabiť pár
nepriateľov. Na stene nájdite páku. Otvorí vám cestu naspäť, aj mreže
vedľa páky. Za nimi nájdite kúzlo Ohnivý štít. Vráťte sa do stoky a
pokračujte druhou cestou. Potom hore po skalných serpentínach a za potvorou
zase do interiéru. Tu použite kúzlo Ohnivý štít a prebehnite cez oheň. Za
ohňom otvorte pákou mreže a ďalej. Vbehnete do veľkej haly. Napravo od
vstupu hore schodmi sú pred vrátami kľúče. (pri nich je na stene koberec,
cez ktorý sa dá prejsť ku kúzlu). Zoberte kľúč a zbehnite schodmi do nižšej
časti tejto haly. Po oboch stranách schodov sú dvere. Vbehnite do nich a
zabite čarodejku, poberte kúzla, ale hlavne kúzlo Prechádzanie. Vybehnite
tam, kde ste zobrali kľúče a otvorte pákou bránu. Ste v hale, kde ste začínali
level. Prebehnite na opačnú stranu, kde sú za stenou mreže a teleportujte sa
za ne. (pozor na pasce). Zničte rozbúrateľnú stenu a na konci chodby vstúpte
do siene so zrkadlovou podlahou. (Pekná grafika podlahy a keďže hráte za ženu,
môžete si nazrieť pod sukňu.) Zoberte z trónu kúzlo uzdravenie a spustí
sa oltár v strede siene. Skočte dole za ním. Dostanete sa na nádvorie so svätyňou
uprostred. Zabite tu hnusnú čarodejku a v strede sa vysunie podstavec, kde
zoberte prvú Pečať. Hotovo.
14. Gathering the Seals (Zhromažďovanie Pečatí)
Ste naspäť v Bielej veži. Pečať, ktorú ste získali v predošlom leveli,
máte na zemi vedľa seba. Zoberte ju a položte na oltár pred sebou. Potom nájdite
teleportačnú bránu a vstúpte.
Údolie teleportov
Ste v jaskyni. Ste v území, kde sú štyri teleportačné brány, (vrátane
tej, ktorou ste prišli). Zapamätajte si ich rozmiestnenie. Vybehnite von a na
kopec, kde sú nepriatelia. Tu za prírodným mostom je druhý teleport. Pokračujte
chodbou oproti nemu. Tu stlačte páku. Vyletí vozík a prebúra cestu (nestojte
na koľajniciach, ako ja). Potom pokračujte po cestu, ktorú spravil a preskočte
rozlomené koľajnice (pod nimi v jame je pár kúziel). Dostanete sa do údolia
s kostolom (aspoň mi to kostol pripomína). Napravo od vstupu do údolia je
chodba vedúca k tretiemu teleportu. Vybehnite po rímse pred vami a skočte do
zvonice. Prepadnete sa podlahou. Zo zadnej strany kostola vedie druhý východ,
k štvrtému teleportu. Vstúpte.
Druhá pečať - Pevnosť svetla
Ste na nádvorí Pevnosti Svetla. Vbehnite do veže, hore schodmi a výťahom.
Keď sa poklop výťahu zavrie, vyskočte naň a z neho na okno. Po rímse
smerom doprava postupujte do druhého otvoreného okna. Stadeto pokračujte
vpravo, až do hlavnej sály. Tu na vás zaútočí silný kúzelník. Po jeho
smrti si zoberte z chodby, z ktorej vybehol, Ohnivý štít. V sále je oltár,
na ktorom je pečať. Zoberte ju. Za týmto oltárom sa otvoria dvere. Prejdite
do veže a ďalej cestou, ktorou ste sa sem dostali, sa vráťte do kostola v údolí
teleportov. Vyskočte cez rozbitú stenu a bežte do tretieho. Vedie k nemu
tunel, po výstupe z kostola je naľavo (už som ho spomínal). No najprv
zaneste pečať na oltár do Bielej veže, lebo vždy môžete mať u seba len
jednu.
Tretia pečať - Pevnosť Forsaken
Vbehnite cez most nad vodnou priekopou do pevnosti. Po bočnom schodisku hore.
Tu skočte nižšie (inam sa nedá) a po ďalších schodoch k veľkej beštii.
Môžete, ale nemusíte s ňou bojovať, stačí zobrať Pečať z oltára, ktorý
je za ňou. Keď získate Pečať, bežte napravo od oltára. Dostanete sa do
vodných tunelov. Na konci pákou otvoríte prechod a ste vo vodnej priekope pod
mostom vedúcim do pevnosti. Vylezte von a vráťte sa. Keď sa teleportujete
naspäť do údolia, zemetrasenie vám zatarasí prechod. (Ak ste si sem predtým
vylákali vojakov a ešte žijú, nič sa nezatarasí.) Nič sa nedeje, preplávajte
vodou. Podzemné jazierko je hneď vedľa teleportu. Zaneste Pečať do Bielej
veže a choďte do posledného teleportu, kde ste ešte neboli.
Štvrtá pečať - Vnútorná svätyňa
Ste znova vo svätyni, kde ste získali prvú Pečať. Po vstupe sa dajte
napravo. Po schodoch hore. Pozor na pasce. Z miestnosti s gongom doľava a potom
doprava. Ste v sále, s oltárom, na ktorom je posledná Pečať. Pri jej braní
vás napadne čarodej, ktorý je naozaj nepríjemný. (Ak chcete môžete utiecť,
samozrejme s Pečaťou.)
Po zložení poslednej Pečate na oltár ste opäť potvrdili, že aspoň v
hrách víťazí dobro nad zlom. (aj keď máme Dungeon Keeper a spol.)
|