Abecedaher.cz - Homepage
[Seznam her]     [Nvody]   [Cheaty]   [Trainery]   [etiny]   [Wallpapery]   [Screenshoty]   [Obaly]   [Zkysnk]       [Kupte si hru]

Vyhledvn
[On-line hry]   [Free hry]
[Vyhledat]
Redakce
nastavit jako homepage
pidat k oblbenm

Novinky emailem
Online hry
Free Hry
Bazar
Autoi nvod
Autoi etin
Vrobci her
Distributoi her

Sout
Anketa
Programy ke staen
Uiten informace
Co poebujete sehnat?










Zkysnk - Need for Speed: Shift

Dal informace o he:  
Need for Speed: Shift

Nvod: 

Cheat: 

Trainer: 

etina: 

Wallpaper: 

Screenshot: 

Obal: 

Zkys: 

NE  

NE  

ANO  

NE  
NE  

ANO  

NE  

Zobrazit  

Oficiln strnka hry:
www.slightlymadstudios.com

Vrobce: 
Slightly Mad Studios

Distributor: 
Electronic Arts
Koupit hru     Vyhledat na internetu

Vpis pspvk
Zobrazovat:            Vyhledat v textu a nadpisech:   [Najt]    [Zobrazit ve]
27.01.2013, 13:59:56  Petr   (aktualizace 27.01.2013, 13:59:56) [Odpovdt] 
Hra
Ahoj všichni, musím říct, že začátek mě opravdu nepotěšil, ale po důkladném nastavení hra dostala nový rozměr. Je pravda, že závody jezdím na víckrát, kvůli obtížnosti, ale kdybych pořád vyhrával, tak to není ono. Oproti ProStreet velkej kus dopředu ;) ProStreet byly jediný Needy, který jsem nedohrál. Shifty díky své obtížnosti a dobrému tuningu a poestrosti závodů velmi chytnou ;)
01.09.2012, 12:25:45  Michal   (aktualizace 05.09.2012, 07:26:12) [Odpovdt] 
otázka
Ahoj, abych v závodě získal hvězdu, tak to po mě chce abych udělal "3S dlouhý". Nevíte co to je? Nevím co po mě chcou. Dík
05.09.2012, 07:26:12  Jolobolo
Re: otázka
To znamená 3 sekundy dlouhý drift
03.06.2012, 16:40:46  Nick   (aktualizace 03.06.2012, 16:40:46) [Odpovdt] 
pomoc!!
Čau lidi,Hele mám problém vždy když začínám tu zkušební jízdu tak mi hned v první zatáčce hra spadne napíšeto chybu.Pls poradte.
18.03.2012, 19:38:28  mike p   (aktualizace 18.03.2012, 19:38:28) [Odpovdt] 
ps2
existuje tato hra aj na ps2 dik za odpoved
25.09.2009, 18:24:35  johny D.   (aktualizace 06.02.2012, 12:31:51) [Odpovdt] 
help
Nazdar lidi,poradte prosim, kdyz hraju tak se me to po par sekundach sekne, vyskoci me tabulka ze je tam nejaky eror,,zkousel sem to podle toho co tady pisete ale porad me to dela,
26.09.2009, 21:20:10  Rock er
Re: help
Kup si original hru.. xD
28.09.2009, 10:26:50  tommy
Re: help
zkus na ikonku hry na plose na to pravym tlač.mysi dej vlastnosti,kompatibilita a dej tam windows 98/ME..me to potom fakci bez problemu
30.09.2009, 10:12:49  Nekrofil
Re: help
Ahoj, měl sem s tím taky problém a dělalo mi to hned na dvou notebookách a jednom stolním PC, nakonec mi pomohlo ve hre nastavit stejný rozlišení jako mám na ploše a od tý doby to šlape jak má;-)
06.02.2012, 12:31:51  Very
Re: help
tvl Rock ere ty musíš bejt uplnej výmaz, funkčnost nijak neovlivňuje original či ne pouze crack
05.02.2012, 01:02:59  Johnny   (aktualizace 05.02.2012, 22:23:31) [Odpovdt] 
Lamy
Hra je excelentní (rekneme) Grafika, je na dobre urovni, ovladatelnost aut je slusna (neni to 100% simulace jako LFS) a paneckove co tu rvou, ze jim auto hazi ze strany na stranu a podobne pi*oviny, tak at si pronajmou autak na okruh. uvidite ze to neni stejny jak kdyz jedete 100km/h po statovce. Ne tahle hra neni na klavesnici (volant je paradni). A to ze vas ser*, ze to neni dalsi z potrhanejch, nesmyslnejch a arkadovejch Undergroundu, tak to nehrajte, a nekritizujte. Hral jsem U1 i U2, libili se mi, ale nesrovnaval bych je s timhle. Cest a Hauk
05.02.2012, 22:23:31  Hotsauce
Re: Lamy
Každý má svůj názor.Sice,když se hra poladí,tak ovládání aut tak nějak jde,ale prostě všeho moc škodí.Jestli chci něco reálně,mám tu od toho svůj reálný život.U hry se chci bavit,ne se babrat s nějakym ultra reálnym ovládánim.Prostě,pro mě to bude pořád NFS Shit,ale plus pro Shity,protože kam se to hrabe na nového FlatOuta.
06.05.2011, 19:16:30  jáá !   (aktualizace 06.05.2011, 19:16:30) [Odpovdt] 
Good hra
Shift je podle mě dobrá hra sice je to jen ,,okruh,, ale i tak ,interier aut, a auta hodně parádní, ovládání je o zvyku a o naučení.. co dodat hra se povedla palec nahoru !!!
16.07.2010, 18:04:38  harry   (aktualizace 02.02.2011, 22:41:05) [Odpovdt] 
shift
nechápu co tady nadáváte že se ty auta blbě ovládají. Tak si nastavte asistenci brzd, zatáčení, kontrola stability atd... a pude to.
16.07.2010, 19:18:59  j
Re: shift
Já měl zaplou všechnu asistenci a auto si dělalo co chtělo. Skoro vůbec se nedalo ovládat. Věčně ve smyku, protože zadek vždy ulítnul, nedomyšlená hra
16.07.2010, 23:18:09  Hotsauce
Re: shift
Hmmm,první člověk kterému se hra líbí.Taky jsem měl všechny asistenty zapnutý a auto bylo neovladatelný.Řeknu to takhle:nedomyšlená byla celá hra a nejvíc ovládání který je snad nejhorší vedle PC verze RE4 kde to byla taky pořádná katastrofa.
30.07.2010, 15:43:47  Joe
Re: shift
jo lidi,ja sem se na to vydlabl a posledni co sem hral byly carbon,ty me jeste jakz tak chytly.potom uz sem to vzdal a dalsi dily ani nezhanel.Nejlepsi jsou stjde Underground 2 a most Wanted a to bylo asi od nich vse!
30.07.2010, 15:54:01  quickly
Re: shift
ovladani nebylo nejlepsi,ale casem mi to slo hodne dobre a nejvic se mi libil zavod s bugatti veyron,kde byla spousta aut ja sem se tlacil zezadu az na prvni misto to byl extremni masakr.
31.07.2010, 00:10:56  Hotsauce
Re: shift
S toho si nic nedělej,předposlední NFS byli Carbon(nedohrné),byla to nedomyšlená blbost,ale ještě se to tak nějak dalo i hrát.Pro Street mě tehdy nějak nešel spustit a pak jsem si to sehnal,fungují ale nějak jsem se k nim nedopracoval.Undercover dohráno,protože návrat k Most Wanted,to jsem musel hrát a na tohle mě stačila půl hoďka,jednou a naposled a potom jsem to párkrát hrál u kámoše kterýmu jsem to instaloval.
05.08.2010, 12:20:58  Kundolet
Re: shift
Nedomyšlená hra? Narozdíl od ostatních NFS, který jsou arkády, tak tohle je simulátor - to znamená, že to auto se řídí jako ve skutečnosti plus k tomu je to hra určená na volant, takže vy, co si tu stěžujete asi neumíte moc řídit...
05.08.2010, 13:25:44  j
Re: shift
Kundolet: Auto řídím už nějakej pátek, takže se vrať ke svýmu volantu u PC a mysli si dál, jak si dobrý řidič. Takle se auto rozhodně ve skutečnosti nechová.. žij dál v omylu a nás vynech
05.08.2010, 21:54:36  Hotsauce
Re: shift
Přesně,měj radši ten svůj volant a řidiče který řídí skutečná auta vynech!Protože takhle jak se tu chovají auta se žádné ve skutečnosti nechová ty tlamo!
18.08.2010, 19:57:09  syrrus
Re: shift
Pro j a Hotsauce: Není tak docela pravda, co říkáte. Je poměrně dost velkej rozdíl v chování předokolky s výkonem cca 100 kobyl při váze 1,8t a zadokolkou Paganni Zonda s výkonem 630 kobyl při váze 900kg. Jestli si představujete, že k tomu autu přijdete a odjedete, tak ste na obrovským omylu. Pro případný šťouraly mám papíry od 97ho. Ale k ovládání hry - je potřeba si pořádně vyhrát s nastavením diferáku, podvozku a řízení, pak se dá se všema autama docela obstojně jezdit i na klávesnici. Stačí si pořádně odštelovat jedno auto a pak podle něj nastavit ostatní, případný rozdíly mezi ostatnímy auty se už pak jen jemně doladí. Dokonce se pak daj jezdit i drifty. Ale s volantem by to bylo lepší, bo klávesnice zná jen 1 nebo 0 a to je u plynu dost na hovno. :-)
18.08.2010, 20:10:30  syrrus
Re: shift
Ještě sem zapoměl. Nejdůležitější nastavení omezující přetáčivost je v aerodinamice přední spojler na 0 a zadní za půlku. Pro drift je nastavení opačné. :-)
25.08.2010, 23:22:24  Hotsauce
Re: shift
Sice pěkný,ale mě už ta hra tak odradila a znechutila že už si ji nikdy nezahraju a radši si zahraju starší díly NFS.
26.08.2010, 22:59:37  syrrus
Re: shift
njn, to už se nedá nic dělat. já byl na začátku taky nasranej jak kráva a chtěl se na to vykašlat. ale nevzdal sem to a přišel na to nastavení a teď sem dost spokojenej. jen je trochu problém v závodech na pozvání a v těch, kde se nedá jezdit ve vlastním upraveným autem. ale to už je jen detail :-)
22.11.2010, 22:56:19  Marcus
Re: shift
pokud vim tak všechny hry resident evil krem 5 maki ovladaní na klavesnici a 5 udelali na mys a nestalo to za nic, kdyby si se to naucil poradne hrat tak by si se nemusel stezovat ze resident evil 4 ma nanic ovladaní, je to len o cviku
23.11.2010, 11:45:17  Hotsauce
Re: shift
Tak to je fakt dobrý,no!Si zvykej sám na nějaký zmršený ovládání,já teda ne!Navíc RE4 je taky skvělá když v minihrách nefunguje co má a já tak nemůžu postoupit.Chci tě teda vidět jak to hraješ dál.Na další díly jsem si pokud vim nikdy nestěžoval,protože taky to nebylo nijak hrozný.A taky jsi jeden z mála co si tuhle hru hrajou,zbytek normálních to schazuje a jestli chceš důvody,tak si tu přečti starší komentáře!
07.12.2010, 22:22:42  Marcus
Re: shift
o jakych minihrach mluvis? mne funguje vse jak ma, ja sem velky fanda her resident evil, hraju je postupne od 2, ale resident evil 4 a 5 uz do tehle kategorie nepatri, protoze pokud vim resident evil mneli byt hororove adventury a na 4 sice pohnojili ovladani ale je to aspon uplne minimalne hororove, zatim co na 5 udelali ovladani dobre, co s teho kdyz je to jen obycejna strilacka, a to je omnoho vjetsi preslap pro poradne fanousky nez jen nevidarene ovladani :)
07.12.2010, 22:38:59  Hotsauce
Re: shift
Sice odbočujeme,ale řeknu ti to tady.V pohodě jsem došel RE4 kde jsem s nějakým týpkem svázaný,za chvíli přijde trouba s obří sekerou,mě se ukážou nějaká tlačítka a čísla,ale prostě to nefunguje a spousta lidí si stěžuje na ten samý problém,ale třeba dál ve hře.
10.12.2010, 09:07:22  Marcus
Re: shift
uz vim co myslis, ty tlacitka se daji nastavit v nastaveni ovladani nez spustis hru, prvykrat mne to tez zaskocilo
10.12.2010, 15:27:11  Hotsauce
Re: shift
Dík,zkusim.
12.01.2011, 22:13:02  OGara
Re: shift
kdyz se podíváte do tuning tak zjistíne že všechna auta jsou přetáčivá takže .... nemate šanci projet zatáčku beze smyku... a ještě něco (jako abych nebyl největši fanda tu) spanělsko je tak blbě udělane že bych to dokázal aji ukdělat přesněji s knížek do pokoje :D to je uplně nedodělaná a odflaknutá hra co se týče trati a ještě se mi nelíbí jak musím na všechno čekat jak vul (ze startu jezdi kamera kolem auta) a ty levly to je inteligence mojeho psa.. v prvním lvl dostat ford focus a pak hněd skok na [mitsubiši] lancer (které je asi nějlepši rally auto na světě) a pak dalši lvl nemám co dodat neumí dat dobre ani auta do rady :D proste AMERICA = stat plný prasat a dementu
12.01.2011, 23:05:34  Hotsauce
Re: shift
Počkej!Tohle neni všechno,protože se asi někdo zbláznil a na jaře se tu ukáže NFS Shit 2
02.02.2011, 22:41:05  Doom351
Re: shift
Nevím co vám na té hře vadí ? Auta mám pěkně ovladatelná (je sice pravda že si to musíte samy poladit ale potom je to ovládání i docela pro lidi které auta nezajímají :D ) , chápu lidi co se v tom neradi hrabou a naopak nechápu lidi kteří si to stáhli a je jasné že jim hra nefunguje tak jak by měla ale když ste si to stáhly tak musíte počítat stím že hra budem mít spoustu bugů a ne tady akorát rozhlašovat jak je ta hra špatná .Mě hra bavila a se rád že jsem si jí koupil ,už se těším na shift 2 ;)
30.01.2011, 14:27:10  tr   (aktualizace 30.01.2011, 14:27:10) [Odpovdt] 
jak to mam na instalovat
ahoj kluci prosím jak to mam nainstalovat mam stahnutou verzi a nejde mi to nainstalovat a ani spustit
18.11.2010, 19:08:11  p   (aktualizace 18.11.2010, 19:08:11) [Odpovdt] 
online mod v nfs shift
dobrý den mám takový problém chtěl bych si zahrát online mod ale když se přihlásím tak mě to píše nesprávný cd klíč nevíte jak to napravit předem děkuji za odpověď
28.12.2009, 19:50:40  bd   (aktualizace 04.10.2010, 15:49:26) [Odpovdt] 
blbost!
Největší kravina! Proč musej být ty auta tak debilní? To lítá na té silnici jak u driftu...člověk se místo soustředění na jízdu soustředí na to, aby to auto jelo rovně a nelítala mu prdel doleva a doprava = smyk....prostě demence tahle hra! A pak absolutní blbost...v závodě na pozvání, kde se jede jen s Bugati na té nejšílenější trati ze všech dají bonus úkol čisté kolo....sakra tratě úzký, že se tam sotva dva předjedou, aby nevylítli z trati a oni tam těch aut narvou aspoň 20...a udělejte si čistý kolo, když do vás v první zatáčce vrazí 13 aut najednou, protože UI je na bodě mrazu a boti nevěděj, co to sou asi brzdy a vyhodí vás z trati....demence v EA...dejte si tam facku a udělejte konečně něco normálního ne další NFS SHIT! Vyhozený prachy a akorát se u toho člověk nasere...koním s tím letí to z okna
28.12.2009, 20:00:40  bd
Re: blbost!
Chjo poraďte mi někdo nějakou normální závodní hru, kde se dá hrát z pohledu řidiče z kabiny, ale aby ta kabina byla udělaná nějak hezky ne aby měl volant 4 pixely apod...Nějakou co fakt stojí za to ať si zlepším nervy a konečně si zahraju! Díky
13.04.2010, 23:26:49  Jiří
Re: blbost!
Nekupovat!Bude Vám líto peněz tak jako mě:hrozné ovládání,chovaní a počase stereotypní jízda.Jsem vůl,že jsem to kupoval.
14.04.2010, 00:55:37  Hotsauce
Re: blbost!
Mě to nelákalo už když jsem slyšel o prvním infu a u kámoše mě stačilo 20 minut hraní a už vim že nikdy nechci tuhle největší Shitku vidět a on na to po 2 měsících taky neměl nervy a taky litoval toho že si to pořizoval.Takže s toho plyne,že pokud nejste ti největší fandové závodů radši do toho nechďte protože budete litovat toho že to máte a že jste u toho strávili čas který se mohl zužitkovat jinak.
14.04.2010, 18:06:34  Hotsauce
Re: blbost!
No..ony ty auta byli neovladatelný už bez upgradu a zajímalo by mě kde k tomu přišli...jedu v autě které vůbec pořádně nebrzdí a jedině jak se pořádně zabrdit bylo to napálit do soupeřů...hodně zábavná věc a nebo se zabrdit o stěnu.
18.08.2010, 20:23:05  syrrus
Re: blbost!
pro bd: zkus Racedriver GRID, je to sice taky trochu simulatoroidní, ale auta se tam chovaj podstatně líp.
04.10.2010, 15:49:26  Samanta
Re: blbost!
trochu pozdě ale jo, GRID.
25.08.2010, 13:56:57  jakub666   (aktualizace 27.09.2010, 15:19:16) [Odpovdt] 
Blbost
NAJ-horsia hra aku som hral. Ved to je nemozne...kludne si idem zatocit a ani nestihnem prdnut a uz som von z trate. OVLADANIE AUT JE PROSTO NA NIC. Este u urovne 1 ako tak ale potom je to uz dead. To sa neda....dam si duel,ur.2 idem do zakruty, LEDVA ZABRZDIM CO TO IDE A SUPER OKOLO PRELETI AKO NA ROVINKE!!! Je to nerealne a NEHRATELNE...som lutoval ze som to kupil (esteze bolo v akcii). Asi po hodine som to vypol. EA by sa zisla poradna pecka medzi oci...ved to neni mozne kam na NFS-ko ubera....grafika jak nevim co a hra na zahodeni. Underground a MW is BEST.
26.08.2010, 10:37:32  jakub666
Re: Blbost
Kupil som si ju preto lebo som od EA cakal viac a ako som uz pisal, bola v akcii takze som vela nestratil. Rada pre EA: Oficialky nechajte na GRID a sup sup naspet do ulic.
08.09.2010, 07:21:47  pipak
Re: Blbost
me se to libi a ovlada v poho,asi jsi jen lamka
26.09.2010, 23:35:55  Hotsauce
Re: Blbost
Tak v tom případě je teda hodně hráčů mezi lamama a čím to asi bude?V hráčích to rozhodně nebude,ale na vývojářích kteří udělali nehratelnou hru.
27.09.2010, 15:19:16  Samanta
Re: Blbost
musim uznat, že na klávesnici ta hra je fakt šíleně nehratelná, obzvlášť pak když máte auto přestavěný na ten upe uber závoďák...
26.09.2010, 19:13:50  Gordon   (aktualizace 26.09.2010, 23:38:30) [Odpovdt] 
Zlepseni
Neviete jako by som zlepsil plynulejsi zazitok (patch alebo tak nejak)
26.09.2010, 23:38:30  Hotsauce
Re: Zlepseni
Na lepšim PC a příadně to trochu opravují patche.
02.09.2010, 16:59:21  maty   (aktualizace 02.09.2010, 19:35:31) [Odpovdt] 
cd-key
Můžu se zeptat? Potřeboval bych cd-key. Díky
02.09.2010, 19:35:31  j
Re: cd-key
F54L-TQ22-RY66-2RY4-ARLD 3MAS-UFJV-JASM-KJAQ-RRLD 3NLC-Y6N7-G7HR-LG7F-VRLD FGBT-29YC-72V3-B72T-7RLD
29.06.2010, 14:21:21  frodo   (aktualizace 18.08.2010, 20:15:31) [Odpovdt] 
nároky
cau...mam win vista...procesor dual-core t4200 2ghz...pamet 4giga a grafiku ATI Radeon HD4530 1792 MB TurboCache...NFS shift se mi tam seka i na nizke detaili...treba cod 5 a 6 a crysis sem rozjel vpohode ale to nfs se nejak seka...poradte esi by to neviresili nejake patche nebo jiny service pack...dikec cau
18.08.2010, 20:15:31  syrrus
Re: nároky
Nvm, zkus nový ovladače pro grafiku a poslední directx. mi to šlape ve full HD v poho. I7 2,6GHz, 6GB Ram, 2x GeForce 9800GT SLI, Assus P6T
14.08.2010, 07:59:34  hráč   (aktualizace 16.08.2010, 00:58:38) [Odpovdt] 
tov.auta
Volant v pohodě ale když chci hrát závody tov. aut tak to nespustí ikdyž ho koupím.
14.08.2010, 22:54:43  Hotsauce
Re: tov.auta
Chyba hry.Přeinstalovat jiný crack.
15.08.2010, 18:29:02  j
Re: tov.auta
A upravil jsi auto na tovární vůz? Jestli jsi jen koupil auto a možná ho upravil, tak musíš nacpat všechny díly co pujdou, jak výkonostní tak karoserii a pak kliknout na backspace a auto se přestaví na tovární vůz. Pak by ti to mělo umožnit jet závod
16.08.2010, 00:58:38  Hotsauce
Re: tov.auta
Taky si to zkus optachovat,někdy dělala neopatchovaná hra že i když jsi přestavoval o stošest že tě to prostě dál nepustilo.
13.08.2010, 20:50:31  hráč   (aktualizace 13.08.2010, 23:44:14) [Odpovdt] 
auta
Nevím ja vy, hru jedu na volant a je to pohodička akorát v závodě továrních aut to nejde i když jsem ho koupil neví někdo proč?
13.08.2010, 23:44:14  Hotsauce
Re: auta
To jako že ti nefunguje volant nebo ti nefunguje ovládání volantu u továrního auta?
04.08.2010, 17:44:29  syrrus   (aktualizace 04.08.2010, 17:44:29) [Odpovdt] 
Nejdou koupit auta
Mám takovej problém. Po nainstalování posledního patche, se přidají auta: corvette 67, challenger 70, charger 70 a toyota supra. Mám u nich cenovku 0 a nejdou mi koupit. Může mi někdo poradit, co s tim?
01.08.2010, 23:09:41  _PaŘaN_   (aktualizace 01.08.2010, 23:09:41) [Odpovdt] 
POLEPY
Zdar prosim vás jak se na auto dávají ruzné polepy já si vždycky vyberu polep chci ho dát na auto vyberu kam ale ten polep se na autě prostě neobě ví nevíte co mám udělat aby se mi objevil. Dík za všechny rady.
11.06.2010, 18:26:28  Jonathan   (aktualizace 11.06.2010, 20:27:23) [Odpovdt] 
mě poser na holí záda
jako ze začátku dobrý a řikal jsem si že to neni tak hrozná hra, ale ted už mě začínaj praskat nervy! jsem na urovni 2 a jedu tam to USA SERIES (závěrečnej duel)..... mám nejakýho chevroletta na max vytunenýho a jeste predelany na tovarni auto. když se rozjedu tak soupeři ujedu na 3 vteřiny dopředu, ale dojedu k určitý zatáčce tak z ničeho nic mě dožene a zatáčku projede ve dvoustovce jako kdyby se nechumelilo a já ze svou nabouchanou károu nemužu ho za žiýho boha předjet.......zkoušel jsem stejný auto jako má soupeř ale to dopadlo ještě hůř i když bylo vše na max ://////
11.06.2010, 20:27:23  Hotsauce
Re: mě poser na holí záda
Co by jsi chtěl?Je to pdělanej Shit u kterýho mě stačilo 20 minut a měl jsem pořádnou chuť to DVD na kterém to bylo rozlámat,spálit,rozválcovat a autori kopnout do zadku jakou udělali podělanou hru.A koukám že už se tu ozvala spousta hráču které ta hra se... a ani se jim nedivim.Mě to s... už když jsem to spustil.
21.05.2010, 16:06:00  Magnaflow   (aktualizace 21.05.2010, 18:04:00) [Odpovdt] 
Debilita
Fakt nenormal. Neridi se mi to nejak spatne, docela jsem si zvykl, ale UI protivniku je tak na 2 veci. Ctu si tady jen tak ty prispevky a mate pravdu. V EA by si meli dat poradnou facku, a udelat neco s cajtama. Most Wantedy byly dobry. Pak Carbony jeste jaks taks, ale od te doby je zoufalost to co EA predvadeji. Fakt. Udelejte neco, kde bude velka mapa a ne silnicka kde se sotva vejdou dve auta vedle sebe. Udelejte neco, u ceho se clovek bavi. To shazovani prekazek na fizly byla sranda. A at to taky za neco stoji. Shift jsem udelal za 6 hodin. Hrůůza
21.05.2010, 18:04:00  Hotsauce
Re: Debilita
To jo,Most W.byli nejlepší a opravdu by měli něco dělat nebo tato značka skončí blbě,chce to změnu a hodně rychle!
11.05.2010, 20:07:40  Mick   (aktualizace 12.05.2010, 01:08:02) [Odpovdt] 
Back2Str33t
snad už se někdy vzpamatujou a udělaj pořadnou street jízdu s policajty jako minuly nejlebší díly
12.05.2010, 01:08:02  Hotsauce
Re: Back2Str33t
Taky doufám
11.05.2010, 16:11:25  zzz82   (aktualizace 11.05.2010, 18:00:28) [Odpovdt] 
dlouhé načítání závodů
Existuje už nějakej patch, kterej by spravil to dlouhý načítání závodů?
11.05.2010, 16:33:13  Greg
Re: dlouhé načítání závodů
lepsi pc, me se ro nacita par sekund
11.05.2010, 17:37:27  zzz82
Re: dlouhé načítání závodů
To znamená že to bude nejspíš slabým procesorem?
11.05.2010, 18:00:28  Hotsauce
Re: dlouhé načítání závodů
Ano,je to procesorem,buď rád že ti tahle blbá hra vůbec jede,najdou se i tací kterým nejede.
24.01.2010, 14:18:35  Big Boss   (aktualizace 14.02.2010, 21:53:19) [Odpovdt] 
...
matko bozi,co to je?!!? :D ovladatelnost tech aut a stereotypni jezdeni bez zadnyho zpestreni me fakt odrovnaly...
12.02.2010, 19:33:58  Hotsauce
Re: ...
Další z mnoha důvodů proč mě tenhle díl nezaujal.Nudný ježdění na okruzích je nuda a hlavně se tam nic neděje.
13.02.2010, 21:03:26  Kevin
Re: ...
tak to máš recht, Shift mě bavil jen ze začátku, ale od serie III už je to jen rychlá jízda, to dirt 2 ohodně lepší, zábavnější
13.02.2010, 22:04:47  Hotsauce
Re: ...
Dirt 2 jsem nehrál,ale věřim že je to dobrá hra.
14.02.2010, 21:53:19  Kevin
Re: ...
... je to vylepšená jednička a za mě 1. Grid 2. Dirt 2 3. Shift pokud budu brát spíše arkádu, k simulatoru jsou jiné hry
31.12.2009, 13:09:19  xxx   (aktualizace 13.02.2010, 21:21:40) [Odpovdt] 
poradte 2
jeste jeden dotaz jak na te silnici jsou ty sipky nevite jak je odstranit? brzdi to totiz samo a kdyby to nebrzdilo tak ty zatacky v pohode ubrzdim. pls poradte.
13.02.2010, 21:07:28  Kevin
Re: poradte 2
musíš do menu a v "hra" je nastavení obtížnosti, čím těžší, tím mín pomocníků "on" tím pádem i samobrždění a ty šipky jsou asi v HUD ukazateli
13.02.2010, 21:21:40  Kevin
Re: poradte 2
možnosti - hra - jízda (pomocníci) a hra - ukazatele (idealní stopa)
[0-24] [25-49] [50-65]   Dal >>

[Pidat nov pspvek]