Abecedaher.cz - Homepage
[Seznam her]     [Nvody]   [Cheaty]   [Trainery]   [etiny]   [Wallpapery]   [Screenshoty]   [Obaly]   [Zkysnk]       [Kupte si hru]

Vyhledvn
[On-line hry]   [Free hry]
[Vyhledat]
Redakce
nastavit jako homepage
pidat k oblbenm

Novinky emailem
Online hry
Free Hry
Bazar
Autoi nvod
Autoi etin
Vrobci her
Distributoi her

Sout
Anketa
Programy ke staen
Uiten informace
Co poebujete sehnat?










Zkysnk - Mass Effect 3

Dal informace o he:  
Mass Effect 3

Nvod: 

Cheat: 

Trainer: 

etina: 

Wallpaper: 

Screenshot: 

Obal: 

Zkys: 

NE  

NE  

NE  

ANO  
ANO  

ANO  

ANO  

Zobrazit  

Oficiln strnka hry:
www.masseffect.com

Vrobce: 
BioWare Corporation

Distributor: 
Electronic Arts
Koupit hru     Vyhledat na internetu
Popis hry:
Země je v plamenech. Zpoza hranic známého vesmíru zaútočil dosud neznámý druh hrůzostrašných strojů a započal s destrukcí lidské rasy. V roli velitele Sheparda, příslušníka námořní pěchoty Aliance, jste jedinou nadějí na záchranu lidstva. Musíte sjednotit civilizaci galaxie a vyrazit na poslední misi k odvrácení zničení Země.

Sci-fi série Mass Effect se odehrává ve vzdáleném vesmírném prostoru, obývaném nebezpečnými mimozemskými formami života a plném záhadných, dosud neprobádaných planet. Mezi její hlavní devízy patří intenzivní akce, bohatý futuristický příběh, atraktivní prvek prozkoumávání vesmíru a emotivní interakce s řadou postav.

Vpis pspvk
Zobrazovat:            Vyhledat v textu a nadpisech:   [Najt]    [Zobrazit ve]
11.03.2013, 15:25:04  Vejma   (aktualizace 12.03.2013, 10:00:35) [Odpovdt] 
Adieu Mass Effect trilogy!
Tak jsem právě dohrál za svoji nejlepší postavu poslední DLC k ME3 tj. Citadel. Jak jsem pochopil po dohrání posledního úkolu v Armax aréně, tak to ze strany autorů bylo rozlučka a definitivní tečka za celou trilogií. Nebudu kecat, byl to (někdy až moc) doják jako svině, hotová růžová zahrada. Rozhovory, společná fotka, mejdan a docela dost srandovních situací. Časem si to zahraji za svoje další dvě postavy, takže to bude mírně jiný. Zamáčknu slzu a jak říká klasik, vzpomínky zůstanou. Dle mého nejlepší herní trilogie co kdy na PC byla a dlouho bude a to jsem toho dohrál dost. Obávám se, že u mě tuhle trilogii nic nepřekoná. Na závěr původní ME3 bylo průměrný, ale DLC to dohnalo a zpětně musím říct, že i ME3 bylo skvělý. Takže adieu!
11.03.2013, 17:03:21  Danny_S
Re: Adieu Mass Effect trilogy!
Zdravím. Mám velký problém v DLC-Citadela. :-( Dostal jsem se do Slunečního Strip Klubu a tam nevím, co mám přesně dělat. Anglicky moc neumím, takže tam jen tápu a kecy jen přehlížím, nebot čeština na to ještě min. 10 dní nebude a už jsem těsně před koncem celé hry, jen si odbýt tohle a pak hurá na návštěvu za Záhadným a na Zemi ... Budu rád, když mi někdo poradí, co mám udělat. Děkuji.
12.03.2013, 10:00:35  Vejma
Re: Adieu Mass Effect trilogy!
No máš se potkal s Ashley, Javikem, Garussem atd. Je to v úkolech a bez angličtiny to budeš mít asi blbí.
07.03.2013, 02:14:20  Sam   (aktualizace 08.03.2013, 10:17:28) [Odpovdt] 
Renegade
Už sem tuhle hru dohrál několikrát za Paragona, ale teď sem ju poprvní rozjel za Renegada a některý situace mě fakt dostaly. To s tou reportérkou nebo jak dá Shepard ve dvojce Uvenkovi čelo. Ale nejvíc sem šel do kolen když ve trojce napálí toho quarianskýho admirála do koulí X-DDD
08.03.2013, 10:17:28  Vejma
Re: Renegade
Jo na renegáda je to fakt dobrý. Už v 1. ME bylo splněný některých úkolů celkem dost jiný (reportérce si natáhnul už tam).
06.03.2013, 10:27:09  Vejma   (aktualizace 08.03.2013, 10:02:50) [Odpovdt] 
DLC Citadel
Dohrána podstatná část DLC Citadel no a zatím rozporuplné pocity. Oproti Leviathan a Omega celkem krátký nicméně zase jsou tam nový postavy nepřátel a lokace a hlavně návrat Wrexe :-) Uvidíme, co udělá poslední dvě mise, který ale nejsou hlavní předmět DLC. Avizované navazování romancí se zatím nekonalo a shledání s členy ME2 týmu také ne, takže uvidíme.
06.03.2013, 14:24:55  dol
Re: DLC Citadel
No tyd jsem to rikal, nic moc, kratky a par potvor.
08.03.2013, 10:02:50  Vejma
Re: DLC Citadel
SPOILER: Takže DLC Citadel je super! Jak jsem si domyslel, tak je to od Bioware rozlučkové DLC k celé sérii Mass Effect. Definitivní tečka za bájnou trilogií. Hlavní část DLC je sice poměrně krátká, ale vedlejší úkoly jsou skvělý. Organizace a samotná party, kde se sejdou všechny žijící postavy z celé série mě hodně moc rozesmála (hlavně Grunt a Jack). Pak vedlejší úkoly, který jsou fakt srandovní (např. Javik a jeho film, Zaeed a jeho hračka) A pak bojový simulátor, kde si můžete zahrát např. proti Kolektorům a navíc po boku s postavami z Mass Effect 2. Ten simulátor mám splněný tak na 50%, ale je to fakt sranda. Různý lokace, různí nepřátelé (někteří jsou úplně nový). Závěrem se to fakt povedlo. Kvalitní ukončení.
27.02.2013, 07:16:12  Vejma   (aktualizace 27.02.2013, 13:41:07) [Odpovdt] 
poslední DLC
vyjde 5.3.2013 a bude se jmenovat Citadel. Shep bude moci navázat a dohnat staré romance a mít po boku staré známé z předchozích dílů vč. Wrexe. Velikost DLC 4GB, takže to bude asi dost rozsáhlý.
27.02.2013, 10:35:36  dol
Re: poslední DLC
Ani ne. Par chodeb a koridoru, par potvor.
27.02.2013, 13:41:07  Vejma
Re: poslední DLC
No to nemůžeš vědět a navíc DLC k ME3 jsou fakt dobrý. Hrát si nějaký? Já všechny a u ani jednoho nelituji ty peníze co to stálo.
12.02.2013, 13:39:19  Vejma   (aktualizace 12.02.2013, 14:26:53) [Odpovdt] 
Co dál?
Čau lidi, dohrál jste někdo všechny DLC co zatím vyšly? Já jo a přijde mi, že už si to vybralo celej potenciál hry. Takže doufám, že blbečci z EA nezatrhnou další díl :-)
12.02.2013, 14:26:53  dol
Re: Co dál?
To vis, ze zatrhnou! Uz je tych dilu jak kobylek.
22.05.2012, 22:26:17  Joe   (aktualizace 11.02.2013, 16:09:39) [Odpovdt] 
Kdo padne?
Ahoj parani.Jen dotaz.Kdo vsechno 100% padne pokud hraju za total dobraka od 1??Zatim mne padl Mordin a Thane.S tim nic neudelam.Potom mne padla Kelly,ale tam sem zjistil ze sem asi udelal chybu v tom ze sem ji neporadil at si zmeni jmeno SPOILER(zemre po utoku na citadelu cerberusem) KONECSPOILERU.Tak prosim zachrani ji kdyz ji reknu at si zmeni jmeno? +pokud mate dalsi kdo pripadne jde a jak zachranit tak prosim piste :) predem dekuji.Jo a EM ne za tady zase budou literaty na hodinu XD prosim te o STRUCNOST XDDD
22.05.2012, 23:39:25  Hotsauce
Re: Kdo padne?
Mordin ti tam zdechnout nemusí,u zbytku tomu nezábráníš,ani kdyby jsi se stavil na hlavu.Ještě ti tam může zdechnout Legion nebo Tali,záleží na tobě koho máš radši,koho neobětuješ,samozřejmě,že můžou i další,např.Miranda.Nech se dál překvapit,nebudu ti vyzrazovat všechno.
23.05.2012, 14:25:38  Vejma
Re: Kdo padne?
Někde niž jsem to psal, určitě zemře pouze Thane a Legion a pak záleží na spoustě dalších okolnostech.
23.05.2012, 20:24:31  Joe
Re: Kdo padne?
???Twl tak to mne musis porad co mam udelat aby nehexnul.Thane to jejasny.PLS jak zachranim mordina???
24.05.2012, 02:23:46  Hotsauce
Re: Kdo padne?
Nezachraňuj ještěry!Buď pořád proti tomu léku na jejich plodnost,až bude možnost,sabotuj lék,Mordina přesvědč,že je to zbytečné atd.On se pak stáhne do ústraní.
24.05.2012, 08:16:28  Joe
Re: Kdo padne?
Aha tak takle.Ja si to myslel za pokud ma prezit tak nesmi pouzit lek.Tak to jo.Mno ja to vylecil takze Mordina nezachranim.Kelly muzu asi staci jen rict at si zmeni jmeno.Thane umira automaticky.mno uvidim co mi hra prinese dalsiho a pak napisu.dik hote ses fakt kamos XDD
24.05.2012, 09:56:15  Vejma
Re: Kdo padne?
Aby si zachránil Mordina, tak to není tak jednoduchý jak píše Hot. Základní dva předpoklady jsou za první Wrex musí v ME1 zemřít (v ME1 mise "a ze druhý musíš zničit Mealonův výzkum v ME2 (v ME2 nepovinná mise "Mordin: Old Blood"). Vysvětlení: za tohoto předpokladu je v ME3 je místo trochu rozumného Wrexe jeho agresivní nevlastní bratr Wreav a při zničení Mealonova výzkumu umírá Eva (samice od Krogana) během mise Priority: Tuchanka. Při absenci Evi, která jako jediná mohla zklidnit agresivního Wreava a pak LZE (při dostatečné reputaci) ukecat Mordina, aby lék sabotoval a zmizel do ústraní. Za jiných okolností to nejde. Pokud Wrex přežije v ME1, nebo je Mealonův výzkum uchován, tak se Mordin nenechá ukecat a buď ho necháš vyléčit lék a on při tom umře, nebo ho zastřelíš.
24.05.2012, 13:10:31  Vejma
Re: Kdo padne?
Zapomněl jsem napsat, že ta mise v ME1 kde může/nemusí Wrex zemřít je Virmire: Wrex & Genophage .
24.05.2012, 13:33:32  Joe
Re: Kdo padne?
Jj.Jak sem psal slo o to ze ted hraju za kladackou postavu.tudiz vse zije,vsem pomaham,nezabijim ani padouchy.pokud to neni potreba.Takze za kladaka mi zatim umrel.Nejde tudiz zmenit.Mordin,Thane,Legion(zatim sem nezkousel verzi s tali,ale jak pisi za kladaka proste Legion).Toto byly predbezne zpravy JoeN7 u mikrofonu se hlasi Joe a slovo opet dostane hra.Neodchazejte od tematu,jiz brzo zde budeme s novinkami o umrti nasich oblibenych hrdinu.Budte silni :) pro JoeN7 Joe
24.05.2012, 13:57:57  Hotsauce
Re: Kdo padne?
Nikdo neni dokonalý a já zapoměl na tak důležitou věc.Ono neni nutné sejmout Wrexe na konci jedničky,ono si myslim bude stačit ve dvojce sabotovat výzkum na lék.To pak budeš mít šanci 50:50,že ho přesvědčíš ať je nezachraňuje.Samozřejmě přesvědčování taky hraje hlavní roli.
24.05.2012, 15:51:59  Vejma
Re: Kdo padne?
Nene Hote, je to tak jak jsem psal. Je to i na ME wikia.
24.05.2012, 15:53:49  Vejma
Re: Kdo padne?
SPOILER: Zjednodušeně když zachráníš Gethy tak Tali zemře a Legion stejně tak, ale máš podporu Gethů. Zachráníš Kvariany tak Legion zemře, ale Tali ne a más podporu pouze Kvarianů. Za splnění několika předpokladů a podmínek zachráníš obě rasy, ale Legion stějně zemře.
07.02.2013, 13:15:48  Pro Vejma
Re: Kdo padne?
Prosím jak zachránit obě rasy??? jak jsi to dokázal???? aby za tebe bojovaly gethové i kvariani ???? prosím porad????
11.02.2013, 16:09:39  Miky
Re: Kdo padne?
Pro podporu obou ras je potřeba hrát celou trilogii, v druhém díle naverbovat Legiona do týmu, splnit jeho misi loajality, splnit Talinu misi loajality, nenechat ani jednoho z nich umřít. V třetím dílu je potřeba mít vysokou hodnotu paragon nebo renegát, splnit všechny nepoviné mise na Ranochu a po zničení Reapera na Ranochu nechat Legiona nahrát reaperský kód gethům a ukecat quariany aby zastavili palbu proti getům.
07.02.2013, 10:28:41  Manifik111   (aktualizace 07.02.2013, 10:28:41) [Odpovdt] 
Gethové a Kvariani
Ahoj Prosím o radu jak zařídit aby se ke mně připojily gethové i kvariani,vím že to nějak jde protože se mi to kdysi povedlo ale před nedávnem jsem to začal znovu a pokaždé bez šance na úspěch tak bych rád jestli někdo ví a byl ochoten mi poradit prosím Děkuji
03.02.2013, 08:25:10  pavel   (aktualizace 03.02.2013, 08:25:10) [Odpovdt] 
pomoc
panove co mam udelat oomozte pros Squad Cíl: Získejte "Killstreak 3" eskadry medaili. (Jako týmu, zabil 5 nepřátel dohromady 3 samostatné krát.)
16.01.2013, 17:45:01  baluon   (aktualizace 22.01.2013, 19:55:49) [Odpovdt] 
Morinth
Když jsem ve 2 vybral Morinth místo Samary potkám Morinth i ve trojce.
22.01.2013, 19:55:49  Miky
Re: Morinth
Takovou jako ve dvojce ji nepotkáš, ale viděl sem video, ve kterým ji musíš sejmout jako banshee v souboji v Londýně. ( mimochodem je to úplně normální banshee jako všechny ostatní, jen má u ukazatele zdraví jméno)
21.11.2012, 12:20:14  Miky   (aktualizace 22.01.2013, 19:54:32) [Odpovdt] 
Dotaz
Zdar lidi, měl bych takovej malej dotaz k příběhu. [SPOILER] Pochopil někdo, nebo bylo někde vysvětleno, proč když Reapeři ovládali Illusive mana, tak ho nechali velet operaci ke zničení základny kolektorů, když kolektoři pracovali pro Reapery ??? Tady mi nějak unikají souvislosti. Dík za případné postřehy.
21.11.2012, 16:05:35  Joe
Re: Dotaz
On ve dvojce jeste nebyl indokrinovan to az ve trojce co se je snazil ovladnout
11.01.2013, 13:57:05  Spike
Re: Dotaz
houby s octem byl indoktrinovanej nebo by měl bejt indoktrinovanej v podstatě od samotného začátku cca kniha ve válce prvního kontaktu Jack Harper: mu napere smrťácká technologie něco do očí a pak na palavenu se sarenovym bratrem atd atd podle mne by měl bejt indoktrinovanej už od založení Cerbera chtěl získat kolektorskou základnu a tehdy si ho evidentně smrťáci začali všímat jako ...lepší prostředek než kolektoři
13.01.2013, 19:23:47  Miky
Re: Dotaz
Takže jestli sem to správně pochopil tak pravé jméno Illusive mana je Jack Harper.
21.01.2013, 11:21:12  Spike
Re: Dotaz
přesně
22.01.2013, 19:54:32  Miky
Re: Dotaz
Docela blbý méno :-DD
11.01.2013, 19:11:44  Sesil   (aktualizace 11.01.2013, 19:11:44) [Odpovdt] 
Dvě Cd?
Koupil jsem si ME3 A mel jsem v obalu dvě CD Disk jedna a disk dva Vložil jsem disk 1 Nainstaloval origin A začalo se to stahovat Potom sem zacal hrat a disk 2 to nechtelu tak k čemu je ??
10.12.2012, 16:45:29  Vejm   (aktualizace 10.12.2012, 16:45:29) [Odpovdt] 
Miranda Lawson
Kdo by jste chtěl vidět předlohu pro postavu Mirandy L., tak si pusťte 7. sérii Dextera... Jako blondýně jí to tam sluší víc :-)
23.05.2012, 11:38:37  Miky   (aktualizace 10.12.2012, 16:40:08) [Odpovdt] 
Konec
Tak právě jsem zkouknul jedno video vysvětlující teorii indoktrinace, a musím uznat že jsem to asi pochopil a je to opravdu geniální. To co se stane po tom co Sheparda zasáhne Reaperskej laser se děje ve skutečnosti, ale Shepard je tak oslabenej, že některý věci co vidí jsou jen halucinace způsobené indoktrinací. Např. samotný Katalist, nebo rozhovor s Illusive manem. To je jen manipulace kterou mu do hlavy vysílají Reapeři aby ovlivnily jeho konečnou volbu, protože jim došlo že se Shepard dostal moc blízko jejich achylovy paty - Hlavního zdroje Reaperské energie, jádra Citadely. Toto jádro je v tu chvíli propojeno s Crucible, což je zařízení vytvářející energii schopnou zničit zdroj Reaperské síly. Katalist je jen halucinace která se snaží Sheperdovy nalhat že zničením Reaperů spáchá zlou věc. V podstatě apeluje na Shepardovu lidskou stránku. Jenže volby Zničit (červená = zlo), Ovládnout (bílá = dobro) a Syntéza (zelená = jakési nejleší řešení) jsou ve skutečnosti také jen halucinace. Jediná dobrá volba a záchrana galaxie je zničit, protože barevné nádechy u jednotlivých voleb znázorňující volbu za Paragona a Renegáta jsou přehozeny. To má právě znázorňovat indoktrinaci, při které ovládaný dělá to co chce ovládající. Pokud Shepard zvolí zničit, zabije všechny Reapery a galaxie je zachráněna (i když bez Mass vysílačů, ale jinak to bohužel nejde). Pokud zvolí ovládnutí, spáchá v podstatě sebevraždu a to co se děje pak je také jen halucinace. A nejzajímavější je Syntéza. Pokud zvolí tu, znamená to že se nevytvoří simbiotická DNA syntetiků a organiků, ale pouze to že ze všech bytostí v galaxii se stanou přetvořenci. Pokud je to skutečně takhle tak jsem spokojen. Je vtom vlastně ukritá metafora že všichni hráči si na konci okusí jaké to je být indoktrinovaný, protže vlastně netuší co je skutečnost, neví co vlastně dělá a jen si myslí že dělají správnou věc.
23.05.2012, 14:23:35  Vejma
Re: Konec
Já tuhle hru dohrál již 3x za tři různý postavy přenesený již od ME1, ale toto video jsem nikde neviděl a o podobný teorii jsem okrajově slyšel, nicméně jsem tomu nedával velkou důležitost. Jak si na tohle všechno přišel? Mě to přijde trošku nadsazený.
23.05.2012, 23:33:56  Miky
Re: Konec
Tady je odkaz na video ze kterého jsem vycházel. Možná to není přesně to co sem napsal, ale takhle sem to pochopil, protože nejsem moc dobrej v angličtině.
23.05.2012, 23:35:23  Miky
Re: Konec
Tady je odkaz na video - http://www.youtube.com/watch?v=ythY_GkEBck&feature=g-vrec Není to úplně přesně to co sem napsal. Já psal to jak sem to pochopil, protože neovládám moc dobře angličtinu.
24.05.2012, 02:51:31  Hotsauce
Re: Konec
Zajímavé,ale v podstatě tam polovinu videa řikal co je indoktrinace.Jelikož jsem četl všechny knihy ME,tak vim až moc dobře co to je a jak se to projevuje.To že se tam řeší např,to že má pak nekonečno nábojů do pistole a nějaký stromeček tam je,to mě moc nepřesvědčí,navíc ta pistole jde nabíjet,takže nekonečno nábojů asi mít nebude.To že se Andrson dostal do místnosti dřív taky neni záhada,stačí číst titulky.Mě to nepřesvědčilo a trvám na svém,že ten konec je prostě totálně zkaženej,na nic!Je normální,že se lidem nelíbí konec,tak se přesvědčivě snaží chytit kde čeho.
24.05.2012, 13:16:12  Vejma
Re: Konec
Naprosto souhlasím s Hotem, jenom nevím co myslíš tím stromečkem?
24.05.2012, 13:27:31  Hotsauce
Re: Konec
Po zasáhu paprskem a probuzení se trochu rozhlídni po krajině,za chvíli tam uvidíš menší stromeček.I bez videa jsem o něm věděl.Možná by ta teorie byla něco,kdyby to bylo mnohem jasnější.Proč by to dělali tak,aby to pochopila jenom hrstka těch vysoce inteligentních hráčů?Nedává to smysl.Hry jsou masově rozšířené a na světě je přes milion hráčů,takže pokud by nějaký indoktrinovaný konec byl,bylo by to udělané asi tak,aby to pochopila většina ne?Ne jenom ta hrstka.
24.05.2012, 16:48:17  Vejma
Re: Konec
Souhlas. Stejně nechápu co má společnýho stromeček s indoktrinací...
24.05.2012, 19:41:14  Joe
Re: Konec
SEM TOTALNE NAS....J!!!!Ten konec TOTALNE sprasily!cela hra je uplne bomba komplet trilogie proste mass nadhera.Ale ten konec ty trojky to totalne podelal.Fakt ani nemam slov jak mne to zklamalo :( jako cekal sem ze proste JEN znicim repeary,staniu se hrdinou,odstehuji se s Tali na jeji domovskou planetu a tam bude cupitat spoooosty malejch Sheperdiku.Jenze ty volby byly total ptakovina.V DAO se clovek i po smrti dozvedel co se stalo.Tady nevim nic!kdo prezil,kdo ne.Navic Quariani se uz asi nedostanou na svou domovskou planetu pac sem znicil Repeary a ja natahl brka.Takze na malinkou zemi pristaly zbytky CELE GALAKTICKE FLOTILY XD ta predstava je fakt narez.Mno nic proste to dam jeste 2x - 3x a potom si proste ten konec domyslim :)) nevite kdy vyjde nebo kde stahnu to DLC co to ma vysvetlit??Ten konec fakt hnus.Jinak Miky dik zes objasnil aspon ty konce co se stane,takze proste zdechnu tak ci tak,ale Repeary neovladnu,nebo indokrinuji celej vesmir a nebo (coz sem udelal) tak sem se jen koukal na video jak chudakavi Jokerovi se kouri zaocasem a potom jak vystupuje on s MOJI tali a garusem na nejake planete :( faakt se mzklaman)
24.05.2012, 20:29:33  Joe
Re: Konec
A ten konec se mne taky nelibyl pac mam EDI,Legiona = Ghety a samozrejmne sebe samotneho v oblibe.Takze vlastne je zabiju ja sam :( Presne jak rikal hot.Proste udelat misi se zahadnym.Potom sup na svet a nakonec jak mas utikat k tomu vysilaci proste hru vypnout.Ani nevim jestli chci nejake DLC s ,,OBJASNENIM,, JA CHCI NOVEJ KONEC! podle mne by bylo nej kdyby udelali uplne i kratoulickou 4ku kde sse budes probijet pres celou citadelu jan aby ten konec DUSTOJNE uzavrel jinak perfektni hru.Soucitim s vama.Jinak sem tu dlouho nevidel EM takze ho asi klepla Pepka kdyz videl ten konec XD
24.05.2012, 21:27:28  Joe
Re: Konec
Sr kluci sem z toho uplne oddelanej,asi neusnu :( twl to je jako dat na nadherny 3patrovy dort misto tresnicky tam flaknout kus hoveziho :( ale asi mi pripada ze nejlepsije ten prostredni konec.Kdyz uz mam hexnout tak aspon at je joker happy
25.05.2012, 09:22:58  Vejma
Re: Konec
Konec ME3 jak jsme se shodli je opravdu dost zmršenej, nicméně samotná hra není rozhodně bomba, jak píšeš Joe. Třetí díl je suverénně nejhorší z celé trilogie. Pro mě je TOP ME1 (97%) a pak ME2 (95%) následovaný v velkým odstupem ME3 (75%). DLC Mass Effect: Extended Cut vyjde toto léto a už se na něm pracuje. Někde jsem četl, že herci kteří mluvili několik postav se zase sešli kvůli předělání nějakých scén a animací.
25.05.2012, 09:45:04  Joe
Re: Konec
Vejmo ja te nemit :)) twl ale neberu ti to.Mne se 3 opravdu pacila,pribeh byl prave taky dobrej,hudba byla ze vsech dilu nejvice best,bylo tam kupa hlasek a nejvic byl mazec jak sem se svym dobrym kamosem Garrusem strilel snipou po citadele XD u mne to ma opravdu vsechny 3 dily palec hore a velice povedene.Jenom mne stve ze na tom konci se ztratilo veskere rozhodovani.Podle meho nazoru tam staci jen pridat jen jeden konec pro ty co se opravdu snazily.trebas spojenectvy hrali mise bokem.tak pro ne bych ten happy end udelal.Jako je jasny ze pokud nekdo hral za grazla tak mu je to sumak ze?
25.05.2012, 12:53:19  Vejma
Re: Konec
OK, každý má svůj názor.
25.05.2012, 15:40:21  Joe
Re: Konec
Tak nejak sem vypadal po dohrati ME3: http://www.youtube.com/watch?v=I_H3uWLW3N4
25.05.2012, 16:59:15  Vejma
Re: Konec
Tak to si pustím doma, v práci mi nefičí youtube :-( Já jsem byl po dohrání prvního a druhého dílu dost smutej, že už hra skončila. Po dohrání třetího takovej apatickej ze zklamání ze hry, že mi to snad ani nevadilo :-)
25.05.2012, 17:20:53  Hotsauce
Re: Konec
Ano,konec je opravdu pěkná konina,na tom se shodnem všichni.Na vysvětlující DLC jsem zvědavý,takže to možná trochu zlepší celkový dojem.Hra je právě tak zmršená,protože příběh tu dělal jiný scénarista a tak to pak dopadá,ale nemůžem dávat vinu jenom jemu,ale taky vydavateli který tu má hlavní slovo.Autoři museli skákat jak on píská a být zticha!Když se chce holt EA vydávat průměrné hry,jejich problém.Ti normální hráči jim na špek neskočí.Ti naopak zadupou hru do země a je jen otázka času,kdy se jim tohle přestane vyplácet v době,kdy je pirátů víc než poctivých platících hráčů.Kdo ale bude kupovat další miliontý průměrný kousek?Radši to stáhnot.Kamaráda dokonce ten konec dojal,ale nechápu co ho na tom tak dostalo,protože mě to dobře naštvalo.Nejlepší je dvojka,hned za ní jednička.Trojka je zbytečně akční,málo rozhovorů,navíc jsou i docela odfláknutý,zbytečně velká bojiště,kde se nevyužije celá plocha,ale jenom malý kousek,rozhodnutí ze všech dílů jaksi vyšumí do ztracena a ten nejpitomější konec,který je celé sérii pro smích.Hra si vysoká hodnocení nezalouží (jako hodnotily některé časopisy,že?),ale ani ty příliš nízká.Těch 76% je tak akorát.Joe: která z těch reakcí u tebe na konci seděla? :D Nebo se u tebe vystřídaly všechny? :D
25.05.2012, 18:09:49  Joe
Re: Konec
Hote asi popravde vsechny.Jako pravda je zemne konec dojal.Je to hlavne tou hudbou.V tom to bylo opravdu dojemne.Podle mne se hracum konec nelibi prave protoze proste do ty hry nesedi,jako po tom putovani by si zaslouzily aby to melo happy end.Taky s tim prezitim to neni nijak vesele.JAk BY MOHL sHEPY PREZIT kdyz by lna citadele v dobe vybuchu?pa kse zazracne objevyx na zemi a zasne dychat??to jako prezil pad AZ do zemske atmosfery????nechapu to.Proste muj vysnenej konec:Shepy poslal decko dorite,znicil repeary pomoci zbrane,Rele se zachovalo,velke oslavy viteztvi,dring s Garrusem u plaze u potapejiciho se repeara,potom odlet na tiliinu damovskou planetu a spousty malej triprstejch sheperdiku :) samozrejmne ho z citadely zachranily joker s edi a vseci prezily.Ted sem dojat a brecim pri predstave ze by to tak udelaly :))
26.05.2012, 02:46:42  Hotsauce
Re: Konec
U mě byla na konci hry rekace.To si dělaj ku... ze mě pr...!Konec je totální hnus!Pokud ještě někdy budeš hrát trojku,splň předposlední misi,kde zničíš Cerberus a letí se na závěrečný boj.Tam po rozlučce se všema to prostě vypnout,protože dál už to nestojí za nic.Ano,dobrý konec by tam měl být.Právě pro ty hráče,kteří se chtějí dočkat šťastného konce.Nikdo neříká,že to musejí mít lehké.Klidně ať je to těžší,klidně ať si tam nacpou třeba 5 špatných konců,ale mělo by to obsahovat i ten dobrý.Dobře,neni tam dobrý konec.Shep v každém případě vždy zhebne,ale chce to prostě zakončení.To je fakt konec,když zjistim,že jsem přišel o druhou loď a ještě mě z lodě vylejzají parťáci,kteří před chvilkou se mnou bojovali na Zemi.S dalšíma bych mohl pokračovat dál.To prostě neni zakončení!Všude se chvástají jak to bude epické,jak to bude čestné zakončení.To byli jenom reklamní kecy,nic jiného!Snad to alespoň trochu spraví ty upravené konce co mají teď někdy vyjít.
26.05.2012, 09:55:43  Joe
Re: Konec
Mno podle doslechu potrvrdily zpetne nahravani ve studiu jen daberi,Kaidana,Hacketa,Zahadny tito 3 jediny potvrdily ze byly pozvani.Navic jen rikaj za HRACUM OSVETI A PRIBLIZI konec,ne za tam bude novej konec.Ta EA stoji uplne zahovno!ku....vi vsecky dobre tytuli jen kvuli vydelku.fakt hnus Ale ze se do toho nechalo ukecat i Biowar to mne mrzi,i kdyz si myslim ze jen skakali jak si psal ty hote.Takovej skvelej tytul a oni po.....rou JEN proste ten konec.nic vic :((
26.05.2012, 10:45:36  Joe
Re: Konec
Jo a jeste hote.Ja to hrat budu,ale vis kdy to vypnu ja?Jak pokecas a zabijes popripade se zahadny sam odstreli tak pak sedis s Andersonem a jen tak sedite a kecate on pak rtekne se ste to zvladly a ze ja na tebe hrdej,proste k tomu ta hudba.Todle ja opravdu dojak jak svin,fakt mne z toho malem tekly slzi :) TODLE by podle mne bohate stacilo jako konec,proste jen tak tam sedet a kecat s andersonem.Nasleduje video jak to drti repeary a nakonec jen tit jak to vsechno dopadlo.Uplne nadhernej konec se vsim vsudy a dustojne ukonceni trilogie
26.05.2012, 20:57:37  Vejma
Re: Konec
Je to video je dost dobrý. Jak už jsem psal, já až tak naštvaný nebyl, spíš apatický a zklamaný. Jinak pokud je to tak jak píšeš Joe a nově jsou namluvený pouze postavy Kaidena, Záhadnýho a Hacketa, tak to nic neřeší. Navíc za moje dvě ze tří postav je Kaiden od ME1 mrtvej... Takže to DLC bude nejspíše blbost.
26.05.2012, 21:55:48  Joe
Re: Konec
Tak sem prosel vsechny konce.Podle mne je asi jedinej nejlepsi ovladnout repeary.Pac prezijou vsichni krom shapiho takze.Znicis je a znicis aj ghety,sebe a EDI a tu mam v celko rad.Posledni moznost sem teda nepochopil nechapu to spojeni a vytvoreni nove DNA,ale ve videu nic takoveho neni je EDI jak se drzi s Jokerem.Takze z tech 3 asi to ovladnuti.Jinak nevite jak vijde to DLC bude nekdo k tomu delat tit???asi brzo se ptat ze?
27.05.2012, 22:27:51  Hotsauce
Re: Konec
Bohužel,dneska se menší studia neudrží.Většinou je skoupí nějaký velký herní gigant.Je to jen otázka času.Ať si sypaj průměrný tituly,ale ty já rozhodně nebudu po milionté kupovat (série NFS) Prodělaj na tom poslední spodky.Jestli ty konce budou jak říkáš,tak to je o ničem,to si můžou strčit... však vy všichni víte kam.Jo,jak tam sedí,to je dobrá část (Taky jedna z těch povedených na tom zmršenym konci),ale mě by už ty poslední boje nebavily.Hlavně mě už težce otravovalo bránění raket.To byla fakt otrava.Kdepak,stylové,velké zakončení je ve dvojce.Na to dodneška nezapomenu,jak jsem byl ve tři ráno přilepený u počítače a modlil se,aby mě tam nikdo neexnul.Pak po tom závěru jsem si řikal: No ty jo!To byla jízda.Konec trojky je už opravdu hodně slabý kus čaje.
30.05.2012, 17:21:08  Samanta
Re: Konec
Nechce se mi číst reakce, ale souhlasím. Hned když jsem to hrál po prvé tak mi to vrtalo hlavou s těma barvama a myslel jsem si to úplně stejně - že je to schválně prohozené. Tak jsem je zničil... i kdyby nás to nakonec mělo zabít, hlavně ať jsou smrťáci taky pryč a nový život má klid ;-)
28.11.2012, 19:29:53  Petra
Re: Konec
Ahojky ja už jsem taky tu hru dohrala a dvakrát v romanci jsem s liarou a le nějak mě štve ten konec vždy jsem vybrala zničit smrťáky ale nějak mi tu chybí ty vydea nejprve to video kde jsem u toho paprsku a má tam přiletet moje lod a odvést liaru pryč a kde se s ní shepardová rozloučí a pak to video kde jak zničím smrťáky tak tam má být ten proslov o toho admirála a jak tam pak liara dá štítek na pamětní desku jenže mě se z toho nic neukazuje jenom se ukáže video jak přistanou na nějaké planetě a pak už jenom titulky autorů a ani to video kde se naposled uvidí s liarou. potřebuju poradit co dělám špatně protože bych si taky ráda poslechla ten konečný proslov jak to vše dopadlo po zničení a ne to hledat na youtube a překladat to ve slovníku protože mam hru s cz titulkama děkuji za radu předem
01.12.2012, 14:05:54  Miky
Re: Konec
Musíš mít DLC Extended Cut
07.12.2012, 06:47:14  Falconer385
Re: Konec
Já tedy nevím, ale před týdnem jsem dohrál Mass Effect 3, a byl jsem šokován koncem, kdy Sheppy zemře, ať už se rozhodnete jakkoli, ale teď, když se na to dívám s odstupem tato hra končí Happy Endem. Sheppard vlastě udělá jen to, co se od něj žádá už v prvním díle. Zachrání všechny organické soustavy ve všech možných galaxiích, takže je to vlastně takový Happy End, ale poněkud jiný, na který jsme zvyklí u většiny her. Takže Sheppard je v podstatě opravdu Hrdinou všech a zároveň také legendou pro všechny. V mých očích dnes Mass Effect 2 a 3, které jsem původně odsoudil jako hrozné hry, staly hrami luxusními se vším všudy. Naprosto dokonalý příběh.
07.12.2012, 18:36:48  Joe
Re: Konec
Musim met pres 5000 aktivnich voj. bodu a musis vybrat zniceni repearu a Shap prezije.Ale zemre IDI a Gethti.Jinak u ostatnich zemre ja vybral Sintezu dobrej konec az na to ze Shap natahne brka
10.12.2012, 16:30:04  Vejma
Re: Konec
Žádnej 5000 bodů, po instalaci DLC Extended Cut je potřeba něco přes 3100 bodů.
10.12.2012, 16:40:08  Vejma
Re: Konec
Jo pokud jste dohráli předposlední DLC Leviathan, tak úplně na konci ME3 při konverzaci s The Catalystem je o tom menší zmínka. Bez dohrání toho DLC je tato část konverzace vypuštěna.
29.11.2012, 16:31:20  Vejma   (aktualizace 10.12.2012, 16:37:03) [Odpovdt] 
DLC Omega
Právě jsem dohrál nejnovější DLC Omega. Zatím asi nejlepší DLC. Herní doba přes 6h na vysokou obtížnost. Několik nových zbraní, nepřátel, modifikací, nový válečný zdroj a hlavně stará známá lokace, ale pro ME3 novinka tj. Omega :-) Extrémně jsem si užíval svoje dva nový parťáky. Závěrečný souboj byl pěkně ostrej a nový příšery se autorům hry dost povedly. Během hry je taky konečně hned několik klaďáckých/záporáckých možností rozhodnutí dané situace. Jediný minus je cena, páč 297,- Kč za DLC je teda fakt dost.
01.12.2012, 01:35:13  Hotsauce
Re: DLC Omega
Rád si s tebou o tom pokecám.Máš ještě ten mail,který si mě kdysi dával?
10.12.2012, 16:37:03  Vejma
Re: DLC Omega
vejmelka2@centrum.cz
28.11.2012, 19:42:48  Petra   (aktualizace 28.11.2012, 22:05:53) [Odpovdt] 
Závěrečná videa
Ahojky ja už jsem taky tu hru dohrala a dvakrát v romanci jsem s liarou a le nějak mě štve ten konec vždy jsem vybrala zničit smrťáky ale nějak mi tu chybí ty vydea nejprve to video kde jsem u toho paprsku a má tam přiletet moje lod a odvést liaru pryč a kde se s ní shepardová rozloučí a pak to video kde jak zničím smrťáky tak tam má být ten proslov o toho admirála a jak tam pak liara dá štítek na pamětní desku jenže mě se z toho nic neukazuje jenom se ukáže video jak přistanou na nějaké planetě a pak už jenom titulky autorů a ani to video kde se naposled uvidí s liarou. potřebuju poradit co dělám špatně protože bych si taky ráda poslechla ten konečný proslov jak to vše dopadlo po zničení a ne to hledat na youtube a překladat to ve slovníku protože mam hru s cz titulkama děkuji za radu předem
28.11.2012, 20:04:49  Petra
Re: Závěrečná videa
Jo a ještě chci dodat že jak na konci se joker snaží odletět od té vybuchující vlny či co tak to kolem něj všechno hoří a vybuchuje uvnitř lodi a jak přistanou tak lod je docela dost poničená ale na youtube jsou videa kde je vše uplne jinak
28.11.2012, 22:03:37  Joe
Re: Závěrečná videa
Peti pokud mas orig hru tak stacu si najit v menu stazitelny obsah a najit DLC Extendet Cut a stahnout ho,potom si jen stahnes cestinu z Xzone.cz nejdes hru a tam je lista stahnout CZ,nainstalujes CZ a mas to cele dovysvetlene teda aspon tak ze bys mela byt spokojena
28.11.2012, 22:05:53  Joe
Re: Závěrečná videa
na stahnutou nevim,ale optrebujes jen to DLC
02.08.2012, 09:45:47  nenek   (aktualizace 28.11.2012, 15:40:39) [Odpovdt] 
pomozte
Lidi já nemohu přijít na to jak mám v jedné misi zaměřit a zničit smrťáka. Jsem s ním na malé planině s malým manévrovacím prostorem. Kam mám mířit a jakou zbraní? Díky
02.08.2012, 10:28:42  Hotsauce
Re: pomozte
Taky mě to tam chvilku trvalo,než jsem na to přišel.Musíš tomu paprsku co proti tobě pošle uhnout,pak ho začít zaměřovat tou novou zbraní co drží v ruce.Takhle cca 3x zopakuješ postup,pak lehne.
03.08.2012, 09:04:12  nenek
Re: pomozte
Prosímtě já jsem asi natvrdlý, ale já na to nemohu přijít. Jak mám s tou zbraní zacházet? Vidím zaměřovaš a nějaký obrázek. Kdy mám co zmáčknout a kde přidržet a kdy to vlastně vystřelí? Díky
03.08.2012, 11:35:56  Hotsauce
Re: pomozte
Vim,je to dementní úsek hry,ale dá se to v pohodě zvládnout.Prostě stůj proti Reaperovi,dokud bude žhavit zbraň,čekej.Pak stačí než ho vyšle na poslední chvíli uhnout,začít na něj mířit tim plivátkem,čekat než se ti zaměřování potvrdí,pak přijde útok z orbity.
04.08.2012, 23:55:08  Joe
Re: pomozte
Trochu te poopravim.prvne zamir zhruba na to jeho ,,ocko,, a drz.zacne palit porad drz a jak se to bude priblizovat tak to pust(z vrchu se bude stahovat modry kruch a jak to pustis tak zustane na miste.jak uhnes paprsku tak staci znovu jen drzet,a ten dojede a brouk dostane zasah.Takle to udelas 3x pokazde bude repear blize.
06.08.2012, 14:53:47  Vejma
Re: pomozte
Dementní to nebylo, mě to celkem bavilo. Hopsání jak v Max Payne :-))))
06.08.2012, 18:07:48  Hotsauce
Re: pomozte
No jo,samotná intenzivní akce předtím nestačí,musí tam dát něco speciálního.Mě to bavilo do té doby,než mi tam hodily toho hloupýho plecháče,kterého musim tim plivátkem sundat.Ta část byla dost trapná!
28.11.2012, 12:52:27  Libor
Re: pomozte
chlapaci muzete mi pomoct? ja sem to udelal trikrat, ten zmetek se ke me priblizil uplne a jak uz byl uplne blizko tak se mi to cely spomalilo, zamerovac uz nefunguje a ja nestihnu utect a ten smejd me pokazdy zabije, nevite co mam delat?
28.11.2012, 15:40:39  Joe
Re: pomozte
porad to same dokud to nebude
26.11.2012, 20:13:37  PatoD   (aktualizace 26.11.2012, 20:13:37) [Odpovdt] 
Prosim poradit
stiahol som si mass 3 s torrentu v ktorom boli aj patche from ashes a leviathan... No a ja chcem cestinu.. stiahol som si od mareka tvrdeho cz a nejde.. napise mi chybove hlasenie :::Část cesty D:\Games\Mass Effect 3\Binaries\Win32\BioGame\CookedPCConsole\BIOGame_INT.tlk nebyla nalezena Musim to stiahnut odznova a postupne alebo sa daco s tim urobyt... ????
29.05.2012, 20:34:08  Tomáš   (aktualizace 25.11.2012, 17:16:30) [Odpovdt] 
aktualizace
Ahoj všichni, jsem asi v půlce hry, při spouštění mi to napsalo, že hra musí být aktualizována, tak jsem ji aktualizoval a od té doby ji němůžu spustit, nevíte někdo co s tím? Jsem zoufalý. Mám originálku.
30.05.2012, 14:57:06  Vejma
Re: aktualizace
Co ti nejde hra nebo Origin?
19.06.2012, 17:44:13  Tomáš
Re: aktualizace
Nešla mi hra, ale už je to v pohodě, stačilo vypnout Origin a zase zapnout. Sice jsem to nevím proč musel dělat pokaždý, ale na druhý pokus se mi hra vždycky spustila:-))
03.08.2012, 20:11:02  Petr (JKBnH)
Re: aktualizace
Mám ten samí problém, ale Tvoje rada nefunguje, je divné, že po přeinstalaci je funkční, ale jen do další aktivace, potom NIC.
24.11.2012, 15:21:45  tomas
Re: aktualizace
Zdravím, můžete mi někdo prosím popsat, jak funguje ten Origin? Dneska jsem se pokušel instalovat ME 3, ale nemůžu se na ten Origin přihlásit, nemám s tím žádný zkušenosti, dá se to instalovat bez toho Originu? Mám originál, za všechny rady předem děkuji.
24.11.2012, 16:08:35  tomas
Re: aktualizace
Tak už jsem to 'snad' rozchodil, tak zatim dobrý.
25.11.2012, 11:02:42  tomas
Re: aktualizace
Tak je to O.K, nainstalováno, hraju, ale potřebuju poradit se zvukem, všechny efekty v pohodě slyšim, střílení, výbuchy, dokonce i monology postav v boji, ale dialogy mezi mnou a ostatníma NPC jsou strašně potichu, téměř neslyšitelné, víte někdo co s tím? Děkuji.
25.11.2012, 17:16:30  tomas
Re: aktualizace
Tak nic, už je všechno jak má být.
21.11.2012, 09:54:34  aerdfgvb   (aktualizace 22.11.2012, 20:48:49) [Odpovdt] 
rpg?nebo co vybrat?
Mě zajímá jakou věc vybrat na začátku,když chci aby to bylo co nejdelší?Mám vybrat dějovou linku?Nebo klasicky to druhé od zhora?Tedy RPG? Co má nejvíc videí a co je nejdelší?
21.11.2012, 12:12:07  Miky
Re: rpg?nebo co vybrat?
V podstatě žádná volba nemá nic navíc. Nejlepší volba je RPG, tam je všechno, tak jako v předešlých dílech, tzn. přestřelky, konverzace, rozhodování. Pokud zvolíš - Příběh - budeš mít osekané přestřelky jen na nezbytné minimum. Pokud zvolíš - Akční - nebudeš se moci v rozhovorech rozhodovat. Takže jak říkám nejlepší a nejdelší je rozhodně klasika RPG.
22.11.2012, 20:48:49  rzuj
Re: rpg?nebo co vybrat?
Aha,tak to díky za odpověd.Dal jsem RPG jak říkáš. Měj se
19.11.2012, 00:14:24  Husky   (aktualizace 19.11.2012, 16:10:02) [Odpovdt] 
DLC ???
Zahrál jsem si několikrát celou hru znova ( paragon, renegát, neutrál - všechny možnosti) s DLC Extended Cut a je pro mě naprosto neuvěřitelné jak moc tohle DLC hru rozšiřuje. Tím spíš že ho tvůrci poskytly zdarma mě to přesvědčuje, že základní hra je nekompletní. Prostě vydavatel nám v březnu prodal nedopečenej chleba. Jinak si to neumím vysvětlit.
19.11.2012, 16:10:02  Joe
Re: DLC ???
XD dalsi kid,toho si nevsimej Husky.JJ jeto skoda stalo to penez a nedodelany,to DLC tomu dalo zaver ne takovej jak bych od Bioware cekal ale dobrej.Mno hold EA tlacilo na vidani hry tak to taky tak dopadlo :(
30.10.2012, 14:15:45  Vejma   (aktualizace 13.11.2012, 22:27:45) [Odpovdt] 
Nové single player DLC
Dne 28.11.2012 vyjde další single player DLC "Omega" a stát bude tentokrát 15 USD.
30.10.2012, 21:46:47  Hotsauce
Re: Nové single player DLC
Ty to teda sleduješ :D Nevíš náhodou,jestli jsou už přeložené poslední 2 DLC?
31.10.2012, 13:34:30  Vejma
Re: Nové single player DLC
Jojo Hote sleduju. Všechny DLC vč. posledního Leviathana jsou přeložený do češtiny. Čeština je ke stažení ze stránek Xzone po vyhledání hry ME3.
31.10.2012, 16:12:56  Joe
Re: Nové single player DLC
Vim je to ohraty ale proste musim......SMRT DLC JA CHCI DD
31.10.2012, 21:43:39  Hotsauce
Re: Nové single player DLC
díky ti :) Dokonce roku je jízdní řád plný,ale příští rok se na to už konečně podívám,hlavně,když je to v CZ.Pak tu na to můžem zase pokacet,ne? :) Joe:Proč si ty DLC prostě nestáhneš.Vim,řešily jsme to tu hodněkrát,ale ty nejdůležitější by jsi mohl stahovat :)
01.11.2012, 09:37:06  Vejma
Re: Nové single player DLC
A co Hote paříš teďka? Já pařím Borderlands 2, ale teď mě to nějak přestalo bavit (jsem asi v 70% hry), nicméně to dohraju (někdy). Naprosto jsem odepsat F.E.A.R. 3, páč to nemá s předchozími díly nic společného a je to čistá akce s pseudo hororovou atmosférou. V mezičase jsem dohrál Max Payne 3 a jedno hodně nečekaný překvapení Binary Domain. DLC k ME3 mám vždycky jak doplněk, ale stojí to za to. Bohužel mě již na začátku zklamal Batman: Arkham City a Heroes of Might & Magic VI, oboje jsem odepsat hned po začátku, takže čekám na nějakou pořádnou pecku, co mi vydrží dlouho.
01.11.2012, 12:13:18  Hotsauce
Re: Nové single player DLC
Na Bordela se vrhnu,až bude víc DLC.Teď to nemá cenu hrát,pak do toho každou chvíli jednotlivě něco shánět nemá cenu.Pořád tu mám ten Oblivion,který jsem přes měsíc nehrál,Sama a Maxe,k tomu teď,když je volná chvíle spíš hraju Dishonored.Pro mě zatim nejlepší hra za tento rok.Feara 3 jsem dohrál.Zas tak strašné to nebylo.Bylo to mnohem akčnější,než předešlé díly,ale i tak dokázal zabavit.Na toho Batmana bych se chtěl někdy podívat.
01.11.2012, 15:15:41  Vejma
Re: Nové single player DLC
Oblivion je The Elder Scrolls IV: Oblivion? Pokud ano, tak to jsem nikdy nehrál. První Borderlands jsem dohrál bez datadisků a stejně to bylo dobrý. Ono já byl rád, že jsem to vůbec dohrál (ze tří pokusů jednou...). Následné datadisky jsem dohrál později, ale až na výjimky mě až tak moc nezaujaly. Díval jsem se na Dishonored, to je nějaká akční stealth akce? Jinak předchozí díly F.E.A.R. byly skvělý až na F.E.A.R. 2, který byl průměr. Ten třetí je čístá akce a to mě zatím moc nezaujalo. Batman: Arkham Asylum byl super náhodou. Spíš mě štve, že pár starších her co bych si chtěl moc moc zahrát jsou pouze na Xbox360, který si kvůli tomu zase kupovat nechci. No slyšel jsem, že bude Mass Effect 4, tak jsem zvědavej...
01.11.2012, 22:40:28  Hotsauce
Re: Nové single player DLC
Ano,je to The Elder Scrolls IV: Oblivion.Je to opravdu velká hra.Tenhle rok ji asi stejně nedohraju.Jenom několik měsíců jsem chodil po mapě,hledal lokace,následně je prozkoumával.Pro mě byl Bordel i s DLC vcelku průměrná hra.Kdybych věděl co to je,nehrál bych.Bordela 2 všude vychvalují,takže zkusim samotnou hru,když mě to nechytne,letí to z PC,protože na něco jako byl Bordel 1 už fakt nemám!To radši půjdu ven se někam bavit.Mě se Fear 2 dost líbil.Vedle jedničky nejlepší díl.Záleží jak chceš Dishonored hrát.Můžeš s toho udělat čistě plížičku,čistou akční rubanici nebo něco mezi tim.Hra je jedno obrovské hřiště.Předchozí díl Batmana mě nezaujal,až tento poslední díl.Nerad slyšim,že je to nic moc.ME 4 určitě bude,ale už to bude něco jiného.Jsem na to každopádně zvědavej.
02.11.2012, 13:15:36  Vejma
Re: Nové single player DLC
No možná zkusím to Dishonored. No nered mužeš šlyšet kde co, ale každý má nějaký názor. Mě ten druhý díl Batmana přišel fakt dost těžký i na normální obtížnost. Už i první byl pekelně těžkej, ale toto je už moc. Borderlands 1 byla dle mého velmi originální hra jakou do té doby nikdo neudělal. F.E.A.R 2 byl lepší průměr, ale na první díl plus datadisky zdaleka neměl. Bohužel takový hry už se nedělají. F.E.A.R.3 dám asi ještě šanci, až dohraji MOH:Warfighter a Spec Ops: The Line.
02.11.2012, 22:16:55  Hotsauce
Re: Nové single player DLC
Do Dishonored jdi,je to super hra.Mě na Bordelu přišlo orighinální množství zbraní,Claptrapové,občas humor,některé postavy,ale to je jinak všechno.S hratelností bych to mohl přirivnat k takovému Far Cry 2,ale tady ta hratelnost přece jenom dokázala udržet u monitoru,narozdíl od FC2.Tobě se líbily datadisky do Feara???Ježiš,to byly takové debility hnusné.Radši si dej DLC do dvojky,které je sice krátké,ale o to lepší.Hravě strčí do kapsy všechny 2 datadisky do původního Feara.Jaké hry se nedělají?Nový Spec Ops je po stránce SP hodně povedená hra.Podle mě tam ten MP nemusel vůbec být.Ten je tam úplně zbytečný.
03.11.2012, 08:23:29  Joe
Re: Nové single player DLC
Mno jak to tak ctu rozhodne Oblivion u vas u mne Skyrim pac to mam rozehrate asi rok a nestiham XD ja dojel CoD MW3 fakt dobrej singl,ted hraju Star wars Kotor 2 stara ale dlouho sem touzil si to zahrat,jinak mam v jidelnicku zaklinace a prave Heroes VI s tim dishored.FEAR sem hral zatim jen 1 takze nevim zda jak je to s tou 2,3 ale pokud hot rika ze 2ka je dobra ta kto prubnu
05.11.2012, 10:06:42  Vejma
Re: Nové single player DLC
F.E.A.R. Extraction Point a Perseus Mandate byly super datadisky, co to povídáš že byly debilní? Super hororová atmosféra a hratelnost. Zase o datadisku k F.E.A.R.2 jsem slyšel, že ho nemuseli ani vydat jak je herně krátký. No dohraji Borderlands 2 (už mi chybí jenom 3 hlavní mise a 8 vedlejších) a pak dohraji Spec Ops: The Line, protože Medal of Honor: Warfighter je dost slabé.
05.11.2012, 13:29:29  Hotsauce
Re: Nové single player DLC
To nedělali původní autoři,taky je to na obou hrách znát.Atmosféra prvního datadisku šla,ale jenom do první půlky hry,pak pořád jenom nějaká otravná skladiště,neměli pořádně co vymyslet,takže všichni tam museli zdechnout!Příběh to má absolutně hnusnej a o ničem.Perseus je ještě větší Shitka!Na datadisk je to dost dlouhá hra,místama ta atmosféra,hra se vrátila do mnohem lepšího prostředí,než nějaké debilní sklady a kanály,které byly v minulém díle.Příběh je tam absolutně nulový,hrajem za nějakýho blbce,který by jako z oka vypadl Point Manovi,jinak nic.Ani se nedivim,že datadisky vyškrtli,ty jako by se nestaly.Je jednička,pak je dvojka,na to navazuje hodně akční trojka.Datadisky k původnímu Fearu byly naprosto zbytečné.Tady s toho čišel kalkul jak něco!Kdyby to nechali původním autorům,máme tu několik let výbornou sérii,ale kvůli problémům,které jsou většině hráčů známý,to nebudu psát.Osobně si myslim,že ze série Fear toho už moc vymyslet nejde.Nikdo se už malé holčičky v červených šatičkách bát nebude,stejně jako se nepovede navodit tu atmosféru,co byla v původní hře,pak ve dvojce.
05.11.2012, 20:16:06  Joe
Re: Nové single player DLC
Mno Hote o hre nevim pac sem hral jen 1 a DD perseus mand.jinak v tom konci jak si psal souhlasim,myslim ze uz neni co na teto serii vymyslet.to je to same jako ME1 parada ME2 ten sam autor parada ME3 novej autor totalne posrana hra konec na h....o uplne zbytecnej MP.Hlavne ze rejzujou dolarky.Ale trebas WiC byla skvela hra opravdu propracovana,(od Sierra) tak dobra ze se pracovalo na 2ce a hraci byli nadseni.Jenze s WiC vychazela jeste jedna jakasi hra od Ubisoftu ten sam styl proste propadak a tak odkoupily prava na WiC a projekt WiC 2 nadobro zrusily:( to je k placi .Ale kluci co chcete vymyslet noveho?jedine co ted jede sou zabehle serie MoH,CoD,AC,TEs pac to zname a vime ze to je kvalita.potom prijde nejakej dement co na tom chce jen vydelat a my cucime jak pera z gauce jakto ze 9 dil stoji upne za hovno ale hlavne ze to stalo dost penez melo to reklamu az nekde u koulestanu.Rikam neremcejte a uzivejte si her co ted sou a sou skvele nebo dobre.V budoucnu tech tit bude min a min a my tady budem nostalgicky vzpominat jak sme si parily super hry.,,Dejte na ma slova gamblerske seme pac nas cas se pomalu naplnuje a preziji jen ti nejzdatnejsi z nas.Ted je cas kdy stat pri sobe a byt jednou silou proti teto temnote co nas jiz brzo bude suzovat a pokud vytrvame lepsi zitrky nam zajisteny jest budou!setrvejte bratri,, XD twl jdu spat melu nesmysle XD
05.11.2012, 21:25:00  Hotsauce
Re: Nové single player DLC
Upřímně,co ještě chceš vymyslet u Feara?Malé,velké/hnusné holčičky se dneska nikdo nebojí,Pointmanův brácha už je znovu tuhej,většina postav z jedničky,dvojky je tuhá nebo tam prostě během hry neměly tolik místa,takže prostě tam máš jako na oko parťáky,jakože patříš do nějakého týmu.Potřetí oživit zlého bráchu už by bylo dost ubéhé,navíc by si tohle téma zasloužilo lepší zpracování,než nějaké krátké DLC (zase hodně dobré :D) Další díly už by byly prostě jenom ždímání peněz nebo na to dokážeš něco dobrého ještě vymyslet?ME je skvělá hra,ME 2 je nejlepší díl,trojka je totální zmršenost!Sice se řiká,že s DLC už to dává smysl,ale zatim jsem nehrál.ME 3 je prostě na horko zpíchnutá hra,ze které se snaží vydavatel akorát vyždímat co nejvíc peněz!Na ME se toho dá zpracovat hodně.Sice už tam nebudeme mít Shepa a další známé postavy,ale pokud do toho nebude pindat vydavatel,kterýmu jde jenom o prachy,má nový díl šanci k úspěchu.Chce to prostě aby to bylo hráč pro hráče.Bohužel většině společností jde jenom o prachy,takže pak vznikají břečky a milionté pokračování,které mají rok od roku minimální změny.COD BO byl naprosto skvělý díl,ale pak přichazejí debility typu COD MW,pak nějaká debilní budoucnost,kde střílim z nějakých absolutně nereálných zbraní.Radši si zastřílim s reálnou zbraní.Naštěstí mám možnost si jít zastřílet normálně,ale kde se ti do ruky dostane pořádný kvér,který používá profesionální armáda? :D Jo,ty jsi se dal na nějakou víru?Jsem se divil,co to tu píšeš :) Hráči všech zemí spjte se!!! :DD
06.11.2012, 15:29:02  Joe
Re: Nové single player DLC
Zalozime vlastni viru XD musime jeste vymyslet hracske desatero XD 1- v poradnou parbu veriti budes 2- nevemes herniho titulu do ust nadarmo 3- pomni abys svatecni a den jakykoliv poradne paril 4- cti vyrobce sveho i jeho vydavatele aby dlouho byli zivi a dobre hry nam davali 5- nepokrades CD klic blizneho sveho 6- nezcheatujes 7- nebudes se vysmivati hraci slabsimu 8- napomocen budes vzdy kdyz pozada te jiny s hrou 9- respektovat budes vsechny hrace a neobvinis je krive z hackovani 10- JOE je proste borec XDDDD
06.11.2012, 15:35:00  Joe
Re: Nové single player DLC
to je jenom nakres snad by se to dalo upravit :)
06.11.2012, 22:07:13  Hotsauce
Re: Nové single player DLC
hech,timhle jsi mě totálně dostal pod stůl :)) Možná nějaká úpravička by se našla,ale vrátil jsem se před chvílí z práce,takže už se mě nechce nic vymýšlet.Nová hráčská výra je na světě :D Asi budu mít několik dní v práci občas přiblblý úsměv,ale na tohle když pomyslim,to mě fakt dotane :)
13.11.2012, 16:47:30  Joe
Re: Nové single player DLC
Tak co Hote uz vis co by se dalo upravit??? Hodime to na Facebook a uvidime XD
13.11.2012, 22:27:45  Hotsauce
Re: Nové single player DLC
Abych pravdu řekl,tak jsem v poslední době v jednom kole.Nehrál jsem už delší dobu.Jedu za chvilku na dovolenou,takže se snažim být v práci co nejvíc,abych měl nějaké peníze.Zkusim zítra,nebo pak po návratu z dovolené,kdy budu odpočatý a bude mě to řádně myslet :)
03.11.2012, 14:36:00  GAWAIN   (aktualizace 03.11.2012, 22:15:12) [Odpovdt] 
POMOC
Ahoj,potřeboval by jsem poradit.Mise na Thesii,mám najít tajný artefakt.Hlásí mě to,že mám jít k lafetovému dělu, tak jdu a všechno co vylejzá postřílim,ale nevím co potom dál ( když opustim dělo tak mi říkaj že se mám k němu vrátit. ).Díky za radu
03.11.2012, 16:51:50  Joe
Re: POMOC
Zkus restartovat misi,nebo tam chvilu jeste vydzet protoze to je bug.normalne ti pak naskoci mensi animacka a pokracujes dal zkus proste chvilu jsete vydrzet a poradne se divej je mozne ze se nekde nejakej prcek zasekl
03.11.2012, 22:15:12  GAWAIN
Re: POMOC
dík za radu,byl tam zašprajclej jeden proměněnec,vůbec nebyl vidět hajzlík jeden.Už to jde normálně.
29.10.2012, 07:28:33  mirekdream   (aktualizace 01.11.2012, 21:56:45) [Odpovdt] 
Galaktická mapa
Zdravím vše, musím být ve hře on line? Na válečné mapě mě to píše že systém je off line nelze načíst status galaktické války. Hru hraji singl . Dík za pomoc.
01.11.2012, 21:56:45  ME milovník
Re: Galaktická mapa
Nee... :D
03.10.2012, 00:35:37  jerichoo   (aktualizace 30.10.2012, 14:14:36) [Odpovdt] 
padani
zdravim, mam problem. Kdyz uplne pred posledni misi jdu naposledy mluvit se vsemi cleny posadky a dojdu za javikem, tak mi hra uprostred rozhovoru s nim spadne. mam sberatelskou edici a nainstalovanou cestinu i se vsema volnyma DLC, nevite nekdo prosim cim to je? Diky
30.10.2012, 14:14:36  Vejma
Re: padani
No pokud máš originál hru, tak by se ti to stát nemělo. Přes Origin se hra automaticky updatuje a mě se nic podobnýho nestalo.
28.06.2012, 23:31:06  Miky   (aktualizace 02.10.2012, 22:57:11) [Odpovdt] 
DLC
Tak sem právě dohrál 3ku s tím novým DLC - Extended Cut. A musím říct že mě více než potěšilo. Najednou ty konce dávají jasnej smysl. Sice to vypadá že opět vůbec nezáleží na rozhodování v předešlích dílech, ale teď už se od sebe alespoň liší o něco víc než jen barvou pozadí. (Hlavně mě vyrazil dech konec za Paragona). A taky si říkám, proč tohle sakra nebylo už v originální hře?? Mám pocit že tvůrcům v březnu prostě jen hořel termín a tak vydali hru nedokončenou. Jo a je tam i úplně novej čtvrtej konec - drsnej. Ale nebudu nic prozrazovat, ať si na to každej přijde sám :DD
29.06.2012, 01:25:28  Vejma
Re: DLC
Jo a zkusil si 4. variantu? To jsem čuměl jako puk, když kromě zničení, ovládnutí Smrťáků a syntézy se najednou objevila 4. varianta rozhodnutí.
01.07.2012, 17:36:00  Joe
Re: DLC
NO TWL to si delas prdel??? XD uz se tesim na CZ a pokud ten 4 konec bude happy ta kby to bylo fajn.Ale pokud to bude met jen zlutou barvu :(( ale nic nerikejte,na to se tesim jak cip
01.07.2012, 19:56:16  Hotsauce
Re: DLC
Tak to jsem teda zvědavej.Za pár týdnů bych se na to mohl vrhnout.Čeština by k tomu nebyla špatná,ale když nebudu,stejně si to zahraju!
02.07.2012, 12:02:30  Vejma
Re: DLC
Mě angličtina nevadila, všechno jsem perfektně pochopil. Konec je konečně vysvětlený a řešení již nejsou tři, ale čtyři. Teď záleží, co si kdo vysvětlí jako "dobrý" konec. Podle mě je nejlepší konec syntéze, ale podle ME wikia je nejlepší zničení s EMS s více jak 3100 bodů. Až na novou čtvrtou variantu jsou všechny konce víceméně dobré...
03.07.2012, 07:19:08  Joe
Re: DLC
JA vedel ze to zeserou jeste vic jak to melo byt.:( mon pockam na CZ a pak se uvidi
03.07.2012, 23:38:30  Vejma
Re: DLC
Náhodou ten konec je vysvetlený dobře a navíc je to hotovej doják. Pak všichni pochopí, co se stalo s Citadelou a přenašeči hmoty. Toto se jim povedlo, dle mého názoru.
25.07.2012, 12:24:42  alatrist
Re: DLC
stejně by mělo zajímalo co měli znamenat ty šedé okraje, jak se tam objevil Illusive man.... jinak podle mě je nej zničeni...
01.10.2012, 21:33:20  peto
Re: DLC
ahoj nato aby som mal na výber zo 4 možných koncov potrebujem, alebo nepotrebujem hrať MP?
02.10.2012, 22:57:11  otep
Re: DLC
Ne peto multiplayer není pořeba, ale musíš mít zkouknutý všechny díli Chicago hope.
<< Pedchoz   [0-24] [25-49] [50-74] [75-99] [100-124] [125-142]   Dal >>

[Pidat nov pspvek]